bazti Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 (redigerat) Jag spelar Age of Conan på Vista, inga problem hittills. Det är ju bra. Japp, grymt ^^ Får hålla tummarna för vår data med vista på, spelet ska fungera men avskyr vista För att...? En stor hög med skit är vad det är. Det är f*n ingen motivation alls. Skriv VARFÖR det är dåligt, tack. Dålig erfarenhet men inte mer snack om det. Garoen 22 i Tortage nice Redigerat 26 Juni 2008 av Bazti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 @Aircondition Han installerade Vista på en dator som hade 2GB RAM och ett grafikkort från Nvidia 7 Serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 @Aircondition Han installerade Vista på en dator som hade 2GB RAM och ett grafikkort från Nvidia 7 Serien. Nah inte installerade, den hadde det. Och skiten ville inte acceptera Xp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Tänkte bara fråga, nån som spelar på servern Fury ?? Om ni gör det vore det kul o spela lite. =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Jag lirade på Aquilonia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Kan inte hålla tassarna borta från Guild Wars, och inte heller kompisen jag delar account med. :( Age of Conan får svårt att nå upp till den nivån. Men jag ska ge det en chans till om några månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Kan inte hålla tassarna borta från Guild Wars, och inte heller kompisen jag delar account med. :( Age of Conan får svårt att nå upp till den nivån. Men jag ska ge det en chans till om några månader.Klart att du ska, det äör det bästa mmo som skapats ^^.Har själv iof bara spelat lotro och wow. Har inte tröttnat och hoppas inte heller att tröttna på AoC. Combat systemet....... <3 =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Znitch Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Hallå ja :D Låg själv på betan och blev accepterad :) Free mount, free cape, free PLAY:D Kommer inte palla med det + att jag inte kmr ihåg PW :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Fick koden för en Drinking Cape av en kille igår till mitt acc. Omg du ser ut som ett miffo utan den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 (redigerat) Rösta vad du tycker är bäst, WoW eller AoC på http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...hl=Age+of+conan =)) vill se vad ni tycker allihopa ! Redigerat 2 Juli 2008 av YthaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.