Shockwave Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 min mamma tyckte det var helknasigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 ja, detta är spelsida för ungdomar som älskar att spela data,Ps2,Xbox,Gc m.m inga personer som söker efter sex!! Ner med bannarbyte!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Den är nere eftersom deras bannerbyte började bli oseriöst med allt för mycket reklam som inte passar in sidan riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 JA! Pichu reklam. Mycket bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Men ni måste ju få in pengar på nåt sätt. Finns det kanske nån seriösare banner sida kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Dom har ju fuskarna.nu nu. men e inte det namnet på förrförra förrförra forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Förra sidan hette fuskarna.nu! MEn dom ändrade :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Förra sidan hette fuskarna.nu! MEn dom ändrade :D De bytte surver! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Hur kommer det sig att ni har Pichu som maskot till reklamen? Jag är ganska intresserad! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 JA! Pichu reklam. Mycket bättre :lol: jag ramlade på golvet när du sa det där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Nästan all reklam är till dom som är över 15 år. De flesta är 15- här. jag e 12 och jag tycker den här sidan e bra om admin kan göra något åt dem där sakerna som ni tidigare hade berättat om, så e det bra, kan han itte göra det så e det ju inget att göra åt! och förresten så kan jag osså knyta skorna!!! hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 jag kännde en som va inne på en sån sida då kom hans föräldrar på honom ni vill inte veta vad som hände sen =( ps det va en barn sajt han va bara 7 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg