GangsterTwist Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 hehe känner inte till hälften av dom alla,. Fast av dom kommande ee nog gtaIV säkert ett fast vem vet. när jag menar bra story ska man inte tänka grafikmäsigt,. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Assasins Creed lär ju ha kickass story. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Handlingen i Shadow of the Colussus är väldigt unik och bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Handlingen i Shadow of the Colussus är väldigt unik och bra :) Uppföljare till spelet Ico, korrekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Handlingen i Shadow of the Colussus är väldigt unik och bra :) Uppföljare till spelet Ico, korrekt? Inte alls, men det är samma som gjort de två spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 AC storyn är skit bra! Det är ju på riktigt (alltså staden fanns på riktigt och det var korståg men inte själva huvudpersonen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Jag måste välja et tspel till DATA då det e Mafia :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 perfekt dark zero :P nä men seriöst är det nog dead rising Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 4 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 har dead rising en bra story?, jag har alltid tyckt att dead rising har varit så enriktat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Assasins Creed lär ju ha kickass story. :D Skulle nog tvivla på det, men man får ju verkligen hoppas. ;D AC storyn är skit bra! Det är ju på riktigt (alltså staden fanns på riktigt och det var korståg men inte själva huvudpersonen).Jepp, de har försökt efterlikna städerna och spelet utspelar sig samma år som det var korståg. Dock behöver inte själva storyn bli bra för det, eller hur? När vi ändå pratar Assassin's Creed tänkte jag påminna om en viktig men enkel sak som ack så många ändå glömmer. Inga spoilers! Speciellt för mig och de andra snubbarna som ska köpa spelet till PC nästa år. Inte särskilt kul att veta exakt vad som kommer hända bara för att någon tråkmåns inte kunde knipa igen. Så snälla, använd spoilerrutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Får bli Bioshock, väldigt bra story i grym undervattensatmosfär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Handlingen i Shadow of the Colussus är väldigt unik och bra :) Uppföljare till spelet Ico, korrekt? Inte alls, men det är samma som gjort de två spelen. Jaha, så spelen har ingenting att göra med varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.