Hoppa till innehåll

X-box 360

BigGroter

Rekommendera inlägg

• Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Playstation 3 fördelar:

Bluray

Hög prestanda

Bra grafik

Stor hårddisk

Många kommande bra spel som Little Big Planet, MGS4 m.fl.

Trådlös handkontroll

Playstation 3 nackdelar:

Mycket dyr

Än så länge inte lika många spel

Väger 5kg

Xbox 360 fördelar:

Bra onlinestöd, som låter dig ladda ned demos m.m. helt gratis

Relativt billig

Många bra och exklusiva spel (Halo 3, Crackdown, Dead Rising, Mass Effect m.fl.)

Trådlös handkontroll

Bra grafik och prestanda trots snart två år gammal

Xbox 360 nackdelar:

Repar skivor ganska lätt

Ibland får Europa vänta längre på demos och videos än t.ex. Amerika

Själv har jag 360, som jag valde framför PS3 pågrund av priset och att det inte finns lika många exklusiva spel som till Xbox 360.

Redigerat av nacho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

natcho:

Vem bryr sig om att den väger 5 kilo? förresten väger den 6, om man har muskler så kan man ju ändå bära den.

November blir den ulltimata ps3 månaden, massa spel!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahahahahah. November? Bästa spelmånaden för ps3? Det var fanemej det dummaster jag hört. Vilka exklusiva ps3 spel kommer?

Nog med att det kommer förbaskat många bra inexklusiva spel under november månad.

Assassin's Creed, Orange Box, GH3, CoD4 etc.

Till 360 kommer en hel del exklusiva spel:

Mass Effect, Naruto: Rise of a ninja, Ace Combat 6, Förhoppningsvis BF: Bad company.

Själv föredrar jag 360 för alla dess spel och LIVE funktioner. Men framför allt Halo 3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag snackade för ett tag sen på msn. Och då var det en tjej som jag har på msn som är as tyken mot mig. Jag blev ju arg så klart och lessen. Tjejen som jag snackade med sa att hon skulle ringa till min tjej och tala om hur dum jag är mot henne. Men i själva värket är det tjejen som jag snackade med på msn som är dum mot mig. Asså jag blev as lessen tjejen som jag har på msn. Sa också att när hon snackat med min tjej och sagt att jag är dum mot henne. Vilket jag inte är så sa hon då får vi se vilken hon väljer. Det blir la mig sa hon som jag hade på msn så vad ska jag göra mvh jesper :cry: :cry: :( :( :( vet ni vad ska jag säga till min tjej. När hon får reda på det?

Okej, vad kostar ett 360?

Och ungefär hur mycket kostar spelen?

Kommentera inte att dom kostar olika, det vet jag, kostar dom 500-700?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag snackade för ett tag sen på msn. Och då var det en tjej som jag har på msn som är as tyken mot mig. Jag blev ju arg så klart och lessen. Tjejen som jag snackade med sa att hon skulle ringa till min tjej och tala om hur dum jag är mot henne. Men i själva värket är det tjejen som jag snackade med på msn som är dum mot mig. Asså jag blev as lessen tjejen som jag har på msn. Sa också att när hon snackat med min tjej och sagt att jag är dum mot henne. Vilket jag inte är så sa hon då får vi se vilken hon väljer. Det blir la mig sa hon som jag hade på msn så vad ska jag göra mvh jesper :cry: :cry: :( :( :( vet ni vad ska jag säga till min tjej. När hon får reda på det?

Okej, vad kostar ett 360?

Och ungefär hur mycket kostar spelen?

Kommentera inte att dom kostar olika, det vet jag, kostar dom 500-700?

Haha vart f*n kom det dära ifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ganska simpelt med repade skivor,:

Om du har xboxen vid tv:en som du säkert sitter tex 5 meter ifrån, trådlös kontroll, ee de nästan omöjligt att du får en enda repa,..

Repan kommer till av att om du råkar putta på din xbox 360 (kanske) kommer laser strålent som läser skivan att göra en repa, så ha den helst liggande (de ee säkert säkrast) och sedan knuffa inte till den när den ee på.

De är som en data känslig när den stor på.

Slut på lektionen ;) :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...