Zhark Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 Detta är väldigt drygt, varje gång jag går in på en ny sida på fuska.se så måste jag trycka på stopp ganska fort, annars kommer det upp en sida där det står "kunde inte hitta sidan ads.cronaweb någonting sånt". Varför är det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Rensa kakor, och temponära filer, och uppdatera webben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 har du IE eller firefox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 kan vara något virus eller antivirus! har du testat att söka igenom datorn på virus? om inget ovanstående hjälper så kan du testa att stänga av antivirusprogrammet och testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Detta är väldigt drygt, varje gång jag går in på en ny sida på fuska.se så måste jag trycka på stopp ganska fort, annars kommer det upp en sida där det står "kunde inte hitta sidan ads.cronaweb någonting sånt". Varför är det så? Förmodligen har du nån popupblockerare i brandväggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 23 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2007 Rensade alla cookies, den försvann. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.