MentalogisT Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Dead by April - Losing you Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Dead by April - Losing you Fake-Metal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Dead by April - Losing you Fake-Metal... Och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Säger bara kent, behöver nte säga vilken låt. Kan nte säga vilken låt, alla låtar är så förbaskad undrbart bra. Och det finns ingen jag kan säga är dålig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadgasm Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Dead by April - Losing you Fake-Metal... om du nu ogillar "fake-metal", vafan gör slipknot på din avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Dead by April - Losing you Fake-Metal... om du nu ogillar "fake-metal", vafan gör slipknot på din avatar? Slipknot är inte fake. Om du kallar nu-metal fake så vet jag inte vad det är med dig. Är detta fake? Och detta? Konstigt isåfall, Väldigt konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Bullet For My Valentine - Tears Don't Fall Imperiet - C.C. Cowboys Hardcore Superstar - Nervous Breakdown Imperiet<3 Dead by April - Losing you Fake-Metal... om du nu ogillar "fake-metal", vafan gör slipknot på din avatar? Slipknot är inte fake. Om du kallar nu-metal fake så vet jag inte vad det är med dig. Är detta fake? Och detta? Konstigt isåfall, Väldigt konstigt vad f*n snackar du om DBA är Deathmetal/metalcore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Dead by April - Losing you Fake-Metal... om du nu ogillar "fake-metal", vafan gör slipknot på din avatar? Slipknot är inte fake. Om du kallar nu-metal fake så vet jag inte vad det är med dig. Är detta fake? Och detta? Konstigt isåfall, Väldigt konstigt vad f*n snackar du om DBA är Deathmetal/metalcore DBA är ett band som är kända ungefär ett halvår till sen är det helt dött om dem, det kan jag slå vad om. BTW: Jag kan uppkalla en ny metal-stil. Mes-Metal, i den genren passa DBA tycker jag, no offense ni som gillar DBA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Dead by April - Losing you Fake-Metal... om du nu ogillar "fake-metal", vafan gör slipknot på din avatar? Slipknot är inte fake. Om du kallar nu-metal fake så vet jag inte vad det är med dig. Är detta fake? Och detta? Konstigt isåfall, Väldigt konstigt vad f*n snackar du om DBA är Deathmetal/metalcore DBA är ett band som är kända ungefär ett halvår till sen är det helt dött om dem, det kan jag slå vad om. BTW: Jag kan uppkalla en ny metal-stil. Mes-Metal, i den genren passa DBA tycker jag, no offense ni som gillar DBA. d00d bara för att du inte gillar DBA behöver du inte kalla dom mes-metal slipknot är mes-metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Dead by April - Losing you Fake-Metal... om du nu ogillar "fake-metal", vafan gör slipknot på din avatar? Slipknot är inte fake. Om du kallar nu-metal fake så vet jag inte vad det är med dig. Är detta fake? Och detta? Konstigt isåfall, Väldigt konstigt vad f*n snackar du om DBA är Deathmetal/metalcore DBA är ett band som är kända ungefär ett halvår till sen är det helt dött om dem, det kan jag slå vad om. BTW: Jag kan uppkalla en ny metal-stil. Mes-Metal, i den genren passa DBA tycker jag, no offense ni som gillar DBA. För att vara riktig cool metal måste man säga fuck lika många gånger som Slipknot gör i sina texter va.... :D j Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 om du nu ogillar "fake-metal", vafan gör slipknot på din avatar? Slipknot är inte fake. Om du kallar nu-metal fake så vet jag inte vad det är med dig. Är detta fake? Och detta? Konstigt isåfall, Väldigt konstigt vad f*n snackar du om DBA är Deathmetal/metalcore DBA är ett band som är kända ungefär ett halvår till sen är det helt dött om dem, det kan jag slå vad om. BTW: Jag kan uppkalla en ny metal-stil. Mes-Metal, i den genren passa DBA tycker jag, no offense ni som gillar DBA. För att vara riktig cool metal måste man säga fuck lika många gånger som Slipknot gör i sina texter va.... :D j Lol, SlipKnoT är inte metal det är gaffel mot tallrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 (redigerat) Är Slipknot inte riktig metal? Vad är det då då? Wahwahwah?! Redigerat 15 Juni 2009 av Kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.