SNUFFINATOR Skrivet 25 September 2011 Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 alla kalmah låtar = orgasm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Yes - The Gates of Delirium Åh herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Danza Kuduro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Diverse låtar av SHM, Avicii, Johnossi, Alesso och Adele just nu. Goosebumps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Savatage i allmänhet men särskilt denna. Så jävla bra band Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2011 Johnny Cash - Hurt Queen - Killer Queen Queen - We Will Rock You Dom lyssnar jag på för det mesta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 (redigerat) Suck och Wish av Nine Inch Nails, från live-DVD:n "And All That Could Have Been". Sjukt bra. Diverse Joy Division och The Cure. Mudhoney's klassiker "Touch Me I'm Sick". Slutligen, hela Pink Floyd's The Wall. Har sett filmen ett par gånger den här veckan, jag får aldrig nog. Redigerat 12 Oktober 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Hela Queensrÿches Mindcrime At The Moore, ett livealbum där två av de bästa konceptalbumen genom tiderna (Operation: Mindcrime 1 & 2) framförs i sin helhet. Vansinnigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Hela Queensrÿches Mindcrime At The Moore, ett livealbum där två avde bästa konceptalbumen genom tiderna (Operation: Mindcrime 1 & 2) framförs i sin helhet. Vansinnigt bra.Jag är inte jättemycket för heavy metal, men nog fan är Operation: Mindcrime inget mindre än fantastisk. Har dock inte hört del 2, jag tror jag sätter mig och lyssnar med en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Måste vara denna just nu i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 (redigerat) Inte riktigt den jag tycker om mest, men en intressant låt jag hittat nyss. Genren heter "electroswing" och är av min uppfattning en blandning av gammaldags musik med tillagda elektroniska effekter. Jag hade aldrig hört talas om genren när jag först hörde låten men tyckte den var ganska bra direkt, och ännu bättre när jag lyssnade några dagar senare. Så prova att lyssna! Caravan Palace - Clash edit: mycket trevligare med en beskrivning såhär än bara ett låtnamn eller länk. Höjer kvalitén på tråden. Redigerat 15 Oktober 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.