Emomilol Skrivet 1 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Just nu är det : Fort Minor - Remember The Name Här är en länk till låten --> http://www.youtube.com/watch?v=eEyWkOiVbHA Skit bra låt är det. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Just nu är det : Fort Minor - Remember The Name Här är en länk till låten --> http://www.youtube.com/watch?v=eEyWkOiVbHA Tycker hela den skivan är bra, men just den låten är en av de sämre imo. :P Fortfarande bra dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Just Nu Plastilina Mosh - Monster Truck Fishbone - Jack Ass Brigade Motörhead - Louie Louie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Realese Me - Credheadz Remix Sound of freedom - Radio edit Pjanoo - Eric Prydz Watch out (UK edit) Rock this party Bara en 1/5 av vad jag lyssnar på, hela min spotify lista är full ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Just nu: Dream theater - Forsaken. Grymt bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Just nu är det The Fletcher Memorial Home av Pink Floyd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Har hört HCSS nya skiva nu, så bästa låten är Hardcore Superstar - Shades of Grey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Just nu - Soulfly - Jumpdafuckup Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Just nu - Soulfly - Jumpdafuckup Du lurade mig - trodde det var gammal oldskool skrik rap. :) Atm: Simple Plan - Generation. ( Orgasm på introt) <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 (redigerat) Har egentligen ingen favorit låt, men mest spelade den här veckan är Creeping Death med Metallica och Worth Dying for med Rise Against så jag antar att de är mina favoriter just nu ^^ . Redigerat 4 Juni 2009 av status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuckaloco Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Nej, den övre är inte min favorit låt. Favorit låt: ריקודי עמבה (har bara hebreiskt namn), "youtuba" det för att höra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 before i forget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.