Emomilol Skrivet 1 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 1 Juni 2009 Just nu är det : Fort Minor - Remember The Name Här är en länk till låten --> http://www.youtube.com/watch?v=eEyWkOiVbHA Skit bra låt är det. =D Citera
Signify Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Skrivet 1 Juni 2009 Just nu är det : Fort Minor - Remember The Name Här är en länk till låten --> http://www.youtube.com/watch?v=eEyWkOiVbHA Tycker hela den skivan är bra, men just den låten är en av de sämre imo. :P Fortfarande bra dock. Citera
Zhark Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Skrivet 1 Juni 2009 Just Nu Plastilina Mosh - Monster Truck Fishbone - Jack Ass Brigade Motörhead - Louie Louie Citera
MentalogisT Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Skrivet 2 Juni 2009 Realese Me - Credheadz Remix Sound of freedom - Radio edit Pjanoo - Eric Prydz Watch out (UK edit) Rock this party Bara en 1/5 av vad jag lyssnar på, hela min spotify lista är full ;) Citera
Joko Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Skrivet 3 Juni 2009 Just nu: Dream theater - Forsaken. Grymt bra låt. Citera
Hurricane Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Skrivet 3 Juni 2009 Just nu är det The Fletcher Memorial Home av Pink Floyd. Citera
zkAro Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Skrivet 3 Juni 2009 Har hört HCSS nya skiva nu, så bästa låten är Hardcore Superstar - Shades of Grey Citera
Gäst Kontroll Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Skrivet 3 Juni 2009 Just nu - Soulfly - Jumpdafuckup Citera
Organism Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Skrivet 4 Juni 2009 Just nu - Soulfly - Jumpdafuckup Du lurade mig - trodde det var gammal oldskool skrik rap. :) Atm: Simple Plan - Generation. ( Orgasm på introt) <3 Citera
TheUnnamed Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Skrivet 4 Juni 2009 (redigerat) Har egentligen ingen favorit låt, men mest spelade den här veckan är Creeping Death med Metallica och Worth Dying for med Rise Against så jag antar att de är mina favoriter just nu ^^ . Redigerat 4 Juni 2009 av status Citera
fuckaloco Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Skrivet 5 Juni 2009 Nej, den övre är inte min favorit låt. Favorit låt: ריקודי עמבה (har bara hebreiskt namn), "youtuba" det för att höra den. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.