TheUnnamed Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Är Slipknot inte riktig metal? Vad är det då då? Wahwahwah?! Måste lov att säga att en del av mina fördomar mot en del av Slipknots fanskara just besannades. Jag gillar Slipknot men jag ogillar verkligen fanboys.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 (redigerat) Vad är DBA då? Är Slipknot inte riktig metal? Vad är det då då? Wahwahwah?! Skit? Redigerat 15 Juni 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Är Slipknot inte riktig metal? Vad är det då då? Wahwahwah?! Ett gäng killar i mask som skriker för att 10 åringar ska tycka dom är coola. DBA kanske inte är heavy metal, men dem är f*n så mycket bättre metal än Slipknot iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 http://www.youtube.com/watch?v=snJXhKzs0bw diggar denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Är Slipknot inte riktig metal? Vad är det då då? Wahwahwah?! Ett gäng killar i mask som skriker för att 10 åringar ska tycka dom är coola. f*n heller, jag skiter fullständigt i deras masker, jag gillar deras musik. Vem f*n bryr sig om folk har masker på sig? Man får väl för f*n ha det om man vill. Förresten ni som säger att Slipknot inte är metal, enligt wikipedia och jävligt jävligt mycket folk så är dem det. Så säg inget annat för ni har fel för ni vet inte vad riktig j*vla rå metal är för något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Jag är ingen f*n-boy, bara jävligt förbannad på nya band som tror att dem gör så hård musik hela tiden. f*n heller, jag skiter fullständigt i deras masker, jag gillar deras musik. Vem f*n bryr sig om folk har masker på sig? Man får väl för f*n ha det om man vill. Förresten ni som säger att Slipknot inte är metal, enligt wikipedia och jävligt jävligt mycket folk så är dem det. Så säg inget annat för ni har fel för ni vet inte vad riktig j*vla rå metal är för något. Och dom har sagt till dig "Vi gör så hård musik!! YEEEAAAHHH! DEATH TO THE WORLD!! FUCK YEEE!! *GROWL*" Ne, skulle inte tro det heller. Du behöver seriöst tagga ner, kom inte och säg att du inte är en f*n-boy för det är du, till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 (redigerat) Jag är ingen f*n-boy, bara jävligt förbannad på nya band som tror att dem gör så hård musik hela tiden. f*n heller, jag skiter fullständigt i deras masker, jag gillar deras musik. Vem f*n bryr sig om folk har masker på sig? Man får väl för f*n ha det om man vill. Förresten ni som säger att Slipknot inte är metal, enligt wikipedia och jävligt jävligt mycket folk så är dem det. Så säg inget annat för ni har fel för ni vet inte vad riktig j*vla rå metal är för något. Och dom har sagt till dig "Vi gör så hård musik!! YEEEAAAHHH! DEATH TO THE WORLD!! FUCK YEEE!! *GROWL*" Ne, skulle inte tro det heller. Du behöver seriöst tagga ner, kom inte och säg att du inte är en f*n-boy för det är du, till 100%. Så du påstår att dem inte gör någon slags hårdrock eller metal? Är det vad du tror? Isåfall är du döv som f*n. Lol 40200 det står att det är Pop/Rock lol på dig alltså. Vilken blandning metal och poprock... Men skitsamma alltså Slipknot är Metal och DBA är Metal/Poprock inget mer tjafs. Redigerat 15 Juni 2009 av Kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Jag är ingen f*n-boy, bara jävligt förbannad på nya band som tror att dem gör så hård musik hela tiden. f*n heller, jag skiter fullständigt i deras masker, jag gillar deras musik. Vem f*n bryr sig om folk har masker på sig? Man får väl för f*n ha det om man vill. Förresten ni som säger att Slipknot inte är metal, enligt wikipedia och jävligt jävligt mycket folk så är dem det. Så säg inget annat för ni har fel för ni vet inte vad riktig j*vla rå metal är för något. Och dom har sagt till dig "Vi gör så hård musik!! YEEEAAAHHH! DEATH TO THE WORLD!! FUCK YEEE!! *GROWL*" Ne, skulle inte tro det heller. Du behöver seriöst tagga ner, kom inte och säg att du inte är en f*n-boy för det är du, till 100%. Så du påstår att dem inte gör någon slags hårdrock eller metal? Är det vad du tror? Isåfall är du döv som f*n. Lol 40200 det står att det är Pop/Rock lol på dig alltså. Vilken blandning metal och poprock... Men skitsamma alltså Slipknot är Metal och DBA är Metal/Poprock inget mer tjafs. Dead by April är ett svenskt metal-band från Angered, Göteborg som bildades i februari 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Jag är ingen f*n-boy, bara jävligt förbannad på nya band som tror att dem gör så hård musik hela tiden. f*n heller, jag skiter fullständigt i deras masker, jag gillar deras musik. Vem f*n bryr sig om folk har masker på sig? Man får väl för f*n ha det om man vill. Förresten ni som säger att Slipknot inte är metal, enligt wikipedia och jävligt jävligt mycket folk så är dem det. Så säg inget annat för ni har fel för ni vet inte vad riktig j*vla rå metal är för något. Och dom har sagt till dig "Vi gör så hård musik!! YEEEAAAHHH! DEATH TO THE WORLD!! FUCK YEEE!! *GROWL*" Ne, skulle inte tro det heller. Du behöver seriöst tagga ner, kom inte och säg att du inte är en f*n-boy för det är du, till 100%. Så du påstår att dem inte gör någon slags hårdrock eller metal? Är det vad du tror? Isåfall är du döv som f*n. Lol 40200 det står att det är Pop/Rock lol på dig alltså. Vilken blandning metal och poprock... Men skitsamma alltså Slipknot är Metal och DBA är Metal/Poprock inget mer tjafs. Dead by April är ett svenskt metal-band från Angered, Göteborg som bildades i februari 2007 Läs genrerna på höger sida... Där står det: Metal, Poprock och Screamcore... På Slipknot står det bara genrar på sidan som är metal, så Slipknot är mer metal än Dead By April... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadgasm Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Jag är ingen f*n-boy, bara jävligt förbannad på nya band som tror att dem gör så hård musik hela tiden. f*n heller, jag skiter fullständigt i deras masker, jag gillar deras musik. Vem f*n bryr sig om folk har masker på sig? Man får väl för f*n ha det om man vill. Förresten ni som säger att Slipknot inte är metal, enligt wikipedia och jävligt jävligt mycket folk så är dem det. Så säg inget annat för ni har fel för ni vet inte vad riktig j*vla rå metal är för något. Och dom har sagt till dig "Vi gör så hård musik!! YEEEAAAHHH! DEATH TO THE WORLD!! FUCK YEEE!! *GROWL*" Ne, skulle inte tro det heller. Du behöver seriöst tagga ner, kom inte och säg att du inte är en f*n-boy för det är du, till 100%. Så du påstår att dem inte gör någon slags hårdrock eller metal? Är det vad du tror? Isåfall är du döv som f*n. Lol 40200 det står att det är Pop/Rock lol på dig alltså. Vilken blandning metal och poprock... Men skitsamma alltså Slipknot är Metal och DBA är Metal/Poprock inget mer tjafs. Dead by April är ett svenskt metal-band från Angered, Göteborg som bildades i februari 2007 Läs genrerna på höger sida... Där står det: Metal, Poprock och Screamcore... På Slipknot står det bara genrar på sidan som är metal, så Slipknot är mer metal än Dead By April... ha i bakhuvudet att vem som helst kan skriva vilken genre de tillhör på wikipedia. btw låter du precis som en riktig fanboy, så j*vla trångsynt att du tycker att slipknot är världens hårdaste och alternativa band som finns, och säger att alla nya band tror att de gör hård musik (vilket är exakt vad slipknot och deras äckliga fans tror) och kallar det för mesrock eller vafan du säger. att du sen kallar slipknot för rå j*vla metal är ju bara skrattretande. kolla in slayer eller morbid angel istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 (redigerat) Jag är ingen f*n-boy, bara jävligt förbannad på nya band som tror att dem gör så hård musik hela tiden. f*n heller, jag skiter fullständigt i deras masker, jag gillar deras musik. Vem f*n bryr sig om folk har masker på sig? Man får väl för f*n ha det om man vill. Förresten ni som säger att Slipknot inte är metal, enligt wikipedia och jävligt jävligt mycket folk så är dem det. Så säg inget annat för ni har fel för ni vet inte vad riktig j*vla rå metal är för något. Och dom har sagt till dig "Vi gör så hård musik!! YEEEAAAHHH! DEATH TO THE WORLD!! FUCK YEEE!! *GROWL*" Ne, skulle inte tro det heller. Du behöver seriöst tagga ner, kom inte och säg att du inte är en f*n-boy för det är du, till 100%. Så du påstår att dem inte gör någon slags hårdrock eller metal? Är det vad du tror? Isåfall är du döv som f*n. Lol 40200 det står att det är Pop/Rock lol på dig alltså. Vilken blandning metal och poprock... Men skitsamma alltså Slipknot är Metal och DBA är Metal/Poprock inget mer tjafs. Dead by April är ett svenskt metal-band från Angered, Göteborg som bildades i februari 2007 Läs genrerna på höger sida... Där står det: Metal, Poprock och Screamcore... På Slipknot står det bara genrar på sidan som är metal, så Slipknot är mer metal än Dead By April... ha i bakhuvudet att vem som helst kan skriva vilken genre de tillhör på wikipedia. btw låter du precis som en riktig fanboy, så j*vla trångsynt att du tycker att slipknot är världens hårdaste och alternativa band som finns, och säger att alla nya band tror att de gör hård musik (vilket är exakt vad slipknot och deras äckliga fans tror) och kallar det för mesrock eller vafan du säger. att du sen kallar slipknot för rå j*vla metal är ju bara skrattretande. kolla in slayer eller morbid angel istället. Slayer är bra, jag har inte sagt något om dem. Men jag hatar att du snackar skit om maggots och Slipknot. Så vad gör dem för musik då? Säg du då för f*n om du påstår att det inte är metal...lol Men Slipknot är 100% mycket hårdare än DBA för f*n... Förresten jag tror inte att någon bara kommer in och snackar skit på wikipedia, dem har ju för f*n 100 källor... Från intervjuer, fansites allt! Slipknot är ju för f*n kungarna av Nu-Metal, tillsammans med Mudvayne och KoRn. Redigerat 16 Juni 2009 av Kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 (redigerat) Slayer :D <3 Redigerat 16 Juni 2009 av Trips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.