Lynott Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Man har väll en playlist men sisådr 100 låtar som man lyssnar på aa ja har 347 låtar som ja lyssnar på men den ja lyssnar på mest e Scary kids scaring kids - Bulletproof Jag har 3000 låtar totalt men tröttnat på de mesta ... Har laddat hem Audiobody-You Gotta tap , sjukt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Finns alldeles för många låtar som är fenomenalt bra som jag lyssnar på så det går inte avgöra någon som är bäst. Någon som jag kom och tänka på bara för tillfället är "Artifacts of the black rain" med In Flames. Man kan verkligen inte annat än bara älska riffet i den låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Just nu föredrar jag väl "The Fray - How to Save a Life". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 atm Ouch! med the Rutles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Finns skitmånga bra, bland annat med Shins och Deportees. Men tror The Shins - Celibate life är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Marilyn Manson - Coma White just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Man har väll en playlist men sisådr 100 låtar som man lyssnar på aa ja har 347 låtar som ja lyssnar på men den ja lyssnar på mest e Scary kids scaring kids - Bulletproof Jag har 3000 låtar totalt men tröttnat på de mesta ... Har laddat hem Audiobody-You Gotta tap , sjukt skön Så radera dom då... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaGGoT133 Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Det är omöjilgt för mig att säga en så jag säger ett par stycken haha x) Machine Head-None but my own Machine Head-The Burning red Slayer-Angel of death Slayer-Raining Blood Midnight oil-Bed are burning Kommer inte på alla nu så ja säger dom nu iaf:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Dr.Dre feat. Snoop Dogg & D.O.C-Nuthin But A "G" Thang Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 3 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Blink 182 - Girl At The Rockshow :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Nightwish - She's my sin <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Första låten jag kom å tänka på när jag såg den här tråden så var: Pink Floyd - Whish You Were Here. Sjukt bra låt!! :gitarr: R.I.P. Syd, 7.7.06 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.