Wetterl Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 ATM är min favolåt "Jag är en Vampyr" med Marcus Krunegård, gillar alla 3 versioner: 2009 Edition, Original och Remixen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Elton John, I guess that's why they call it the blues just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Truddelutten som spelas i scenerna med dom korrupta poliserna i SA är förjävla go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 acdc- rock n roll train acdc- skies on fire acdc- big jack acdc- anything goes acdc- war machine acdc- smash n grab acdc- wheels acdc- decibel acdc- stormy may day acdc- she likes rock n roll acdc- money made acdc- rock n roll dream acdc- rocking all the way acdc- black ice acdc- thunderstruck acdc- highway to hell acdc- you shook me all night long acdc- who made who acdc- for those about to rock(we salute you) acdc- tnt GnR- paradise city GnR- welcome to the djungle GnR- sweet child o mine Iron maiden- fear of the dark u2- elevation u2- with or without you u2- sonday bloody sunday u2- vertigo de bästa låtarna i historien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 acdc- rock n roll train acdc- skies on fire acdc- big jack acdc- anything goes acdc- war machine acdc- smash n grab acdc- wheels acdc- decibel acdc- stormy may day acdc- she likes rock n roll acdc- money made acdc- rock n roll dream acdc- rocking all the way acdc- black ice acdc- thunderstruck acdc- highway to hell acdc- you shook me all night long acdc- who made who acdc- for those about to rock(we salute you) acdc- tnt GnR- paradise city GnR- welcome to the djungle GnR- sweet child o mine Iron maiden- fear of the dark u2- elevation u2- with or without you u2- sonday bloody sunday u2- vertigo de bästa låtarna i historien Jaså, har du lyssnat på ACDC länge eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Är det någon som vet var man kan hitta The Rolling Stones Magazine top 100 från 60-70 talet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 (redigerat) Är det någon som vet var man kan hitta The Rolling Stones Magazine top 100 från 60-70 talet?Hemma hos mig! Bara att komma hit och börja gräva mellan några gamla godingar så hittar du det säkert haha =D Gav google något resultat? EDIT: Har för mig att The RS brukade köra med toplistor på 500 låtar. Redigerat 5 Oktober 2009 av Animal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Är det någon som vet var man kan hitta The Rolling Stones Magazine top 100 från 60-70 talet?Hemma hos mig! Bara att komma hit och börja gräva mellan några gamla godingar så hittar du det säkert haha =D Gav google något resultat? EDIT: Har för mig att The RS brukade köra med toplistor på 500 låtar. Dom har ju ett flertal listor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 slipknot - duality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Kate Bush - Wuthering Heights ohohoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bItteflicka Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 (redigerat) Efter Onkel Kånkels död så måste jag nog säga att Onkel Kånkel - Små strålar av sperma är min favoritlåt för tillfället i alla fall! Folk som säger att det är stötande behöver ta Onkels låtar med en grävskopa salt, då hans låtar är skrivna med den där härliga glimten i ögat! :glare: Redigerat 6 Oktober 2009 av Kittypaw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 just nu us and them av pink floyd eller southbound pachyderm av primus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.