Mumutio Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Just nu så är det Flyleaf- All Around Me Men det är olika, man tröttnar ju efter ett tag... En låt som jag annars alltid tyckt är bra är Green Day- Are We The Waiting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Familjen-Det snurrar i min skalle är skön ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 (redigerat) The Scientist med Coldplay kommer alltid vara en favorit genom ur och skur. Oerhört vacker låt. Redigerat 20 December 2007 av Baranoi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 När jag tänker efter är det nog ändå den här. En otroligt bra skriven låt, med bara gitarr också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 The killers - When you were young Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 guns n roses- nigthtrain. såååå skön!! :wub: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Anton & Affe Frågan på Livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst n1ssling Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Lyssnar inte så mycker på musik men bäst enligt mig är ju Mortal Kombat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Paramore - Misery Business. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Christmas song- Flyleaf Är sjukt bra (kolla min profil för att lyssna). Har nästan lust att säga att Lacey är den bästa sångaren också när jag hör den. Hon har en så simla originell och bra röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Finns för många bra låtar för att få plats här, så ja skriver bara vad som kmr upp i min spelista just nu. FIve finger Death punsh - The bleeding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Min favorit är nog : Hands Up - Lloyd Banks ft. 50 Cent :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.