NUKE Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Såg Amon amarth live i förrgår, riktigt najs. Så jag sitter och lyssnar på dem nu :) RAISE YOUR SOULS UP HIGH, SEE THE BLACK BIRDS CRY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 (redigerat) Är jag den ända som lyssnar på tung musik eller lyssnar ni på Deathmetal/Deathcore/Grindcore? :)Me do.OnT: Bring me the horizon-The comedown. Dimmu borgir-Burn in hell. Redigerat 14 Juli 2010 av sPLAT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 (redigerat) Såg Amon amarth live i förrgår, riktigt najs. Så jag sitter och lyssnar på dem nu :) RAISE YOUR SWORDS UP HIGH, SEE THE BLACK BIRDS FLY! :rolleyes: Anaal Nathrakh - More of Fire Than Blood, spelas ganska ofta. Redigerat 15 Juli 2010 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 yelle - ce jeu (tepr remix) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Har verkligen fastnat för denna; http://open.spotify.com/track/6DJpoKy1rcuQtZteIlotbM Knullar min hjärna varje gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Headhunterz - Psychedelic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 http://open.spotify.com/track/0Kivwo8xfjipPSeTZl8OB4 Toneshifterz - Unleash The Dragon (Original Mix) Jag ÄLSKAR denna låt, äntligen ett nustyle låt som är bra gjort. Gåshud för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Psalm 103 är bra. Guds frid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Psalm 103 är bra. Guds frid. Herregud. OnT: Human Dust av Purple Unit. Riktigt skön DnB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) Jag gillar den här mest http://www.youtube.com/watch?v=KPRxoncWiSA. Vet inte varför. Den fasnade i huvudet på första gången, och jag tror ni fattar varför just den. Videoklippen är kass men låten är bra. Redigerat 21 Juli 2010 av HipHopmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 The automatic-Monster. Tenacious D-The metal. Portal-Enemy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 En sjukt chill låt är "Iggy Pop - The passenger" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.