Zhark Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Would med Alice In Chains Grymt bra röst, R.I.P Stale Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 The unforgiven med Metallica kanske. Eller Princess of the night med Saxon? Kanske City Walls med Bob Catley. Eller Sweet Child O' Mine Med Guns N' Roses? Hmm svårt val mellan alla så bra låtar. Hmm Det blir Rainbow in the Dark med DIO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 As I Lay Dying - Confined (Y) <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Just nu tror jag de e Eye of the tiger-Survivors Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 fade to black och nothing else matters med metallica kunde inte bestämma migJag gillar denna remixen på nothing else matters :P kanske inte min favorit men den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 fade to black och nothing else matters med metallica kunde inte bestämma migJag gillar denna remixen på nothing else matters :P kanske inte min favorit men den är bra alldeles för ljus röst James Hetfield har mycket mörkare röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 fade to black och nothing else matters med metallica kunde inte bestämma migJag gillar denna remixen på nothing else matters :P kanske inte min favorit men den är bra Usch, häda inte Metallica igenom att göra en jäkla jumpstyle remix av det. X_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 epic låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 epic låten Hemska techno ljud och hatar sångarens röst, annars var den väl bra.. Eller vänta, det finns ju inget kvar då. <_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 SMD - Just Like You :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 In flames - Like you better dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
echoes Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Babyshambles - Fuck forever <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.