CHORDAZBA Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Pretty Lights - Total Fascination Kan man lyssna på närsomhelst, lyssnar på detta när jag spelar wow eller har tråkigt och ska småvila. Johnossi - What's the Point (Bassflow Remake) Sånt här hör man när man går in i monki, alltid lika trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Johnossi - What's the Point (Bassflow Remake) Sånt här hör man när man går in i monki, alltid lika trevligt. Srsly. GTFO! Den Bassflow Remaken är en jävla skymf mot Johnossi och What's the point. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 BMTH - It Never Ends Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 (redigerat) B) Redigerat 7 Oktober 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 (redigerat) ^ The Pot är win. Lyssna på Rosetta Stoned och 10.000 Days (Part 1/2) nu. Pink Floyd - Lost for Words Jethro Tull - Cup of Wonders Nej, jag skojar inte. Jethro Tull är skiten. Och jag måste bara tillägga att Lost for Words mycket väl kan vara en av de bästa låtarna jag någonsin hört. Redigerat 7 Oktober 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Bob Dylan - Mutineer Bob Dylan - Old Man Neil Young - Old Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Det går ruskigt mycket Isak Strand, Johnossi(SOM JAG SKA SE LIVE DEN 23E !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) John Butler Trio, Skillet, Jack's Mannequin och Newton Faulkner samt Eric Hutchinson i lurarna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Alla låtar med Raubtier förutom Världsherravälde. BMTH-Crucify me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Pink Floyd - Money, Red hot Chili Peppers - Can't Stop och Johnossi - Man Must Dance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 FUCK YOUR GOD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 B) The pot äger. Hmm Har köpt 4 st skivor och 2 av dom är en från Olle Ljungström(bäst) och Kent (Vapen och Ammunition). Två skivor som är helt B) B) B) .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Har fan börjat lyssna på Blink-182. All the Small Things, Dammit och What's My Age Again är chill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.