Mosa1nagant Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 BTW, vad kallas dom små aliens? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Dom döda. Flood alltså? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 BTW, vad kallas dom små aliens? grunts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Va?! Är det inte dom stora som heter så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Va?! Är det inte dom stora som heter så?Du tänker nog på Brutes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Va?! Är det inte dom stora som heter så?Du tänker nog på Brutes. Just det, jag är dålig på aliens :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Predator Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 jag gillar dom där små j*vlarna dom med dom där små plasma pistolerna vet ni hur många grunts det behövs för att byta en glöd lampa??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Har alltid gillat att haft lite utmaningar, på Halo 3 har jag börjat gilla Hunters lite mer men annars är jag nu fast vid att Eliterna var mina favvoriter. Men att möta är Hunters och Stora Floodz en utmaning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Jag tycker Grunts! Jag brukar kalla dom för Quazimodo för att dom typ är "puckelryggade" :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Gillar Gravemind och alla hans flood. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Gillar Gravemind och alla hans flood. nej inte gravemind! han typ skriker och åmar sig asmycke på "cortana" och hela skärmen blir grön och skit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Grunts för dem är så Tröga :D Särlskilt självmordsbombarna i 3 an :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg