zazaza Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 har alltid tyckt att elitsen är fett coola men dom sköna är bruts och grunts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Grunts <3 Särskilt grunten på sista banan som snackar om en massa saker :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Grunts, lätt. :) Fråga: Jag har hört många som snackar om typ easter eggs grunts i Halo 1 och 3, fast jag har även hittat en i Halo 2. Är det nåt nytt eller gör jag bara bort mig nu? :p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Grunts med vit armor. <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Grunt och Elites, haha dem är så skruvade X-D Jag menar Grunts: RUN AWAY!!!!!, dem springer omkring som cpn, om dem hade skjutit så hade dem nog vunnit. Elites är ju roliga dem med, man springer fram till dem, slår dem på magen, dem får anfall och springer mot en, backar mot en kant mot ett stup mot ett vattendrag, man fintar deras slag, dem ramlar ner i vattnet och död.. Okay men det var bara dem puckade idiot Covernants.. Brutes är dryga.. speciellt på Legendary.... Fast får jag endast välja en så säger ju jag klart Grunts :P jag gillar dom där små j*vlarna dom med dom där små plasma pistolerna vet ni hur många grunts det behövs för att byta en glöd lampa??? mmm, om dem nu kunde det... kolla bara på deras klumpinga händer X-D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Älskar att döda hunters:P Min ena bror blev alltid så j*vla sur när man dödade "hans" Hunter i ettan:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Grunts, med deras pipiga röst är dom alltid lika uppkäftiga och roliga att slå ihjäl. =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Grunts med iwhbyd skallen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mastermace Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 solklart de hel grymma gruntsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Gillar Gravemind och alla hans flood. nej inte gravemind! han typ skriker och åmar sig asmycke på "cortana" och hela skärmen blir grön och skit! Han kanske är kär :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Gillar Gravemind och alla hans flood. nej inte gravemind! han typ skriker och åmar sig asmycke på "cortana" och hela skärmen blir grön och skit! Han kanske är kär :wub: Haha, hatar när man inte kan röra sig och har typ 700 floods efter sig xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Gillar Gravemind och alla hans flood. nej inte gravemind! han typ skriker och åmar sig asmycke på "cortana" och hela skärmen blir grön och skit! Han kanske är kär :wub: Haha, hatar när man inte kan röra sig och har typ 700 floods efter sig xD Granater :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg