Gäst XPLOSIV Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2007 (redigerat) Jag har haft typ så jag hör radio i mina hörlurar i typ 4månader... Och det börjar bli jävligt störande.. Finska nyheter medans jag bara surfar på internet. Hur få man bort? Redigerat 23 Oktober 2007 av XPLOSIV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamer Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2007 Och du har ingen aning hur du har fått det? Hör du det bara när du använder dina hörlurar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2007 haha nej han har en inbyggd antenn i skallen som tar emot signaler från finland så han hör det hela tiden men när han har på sig sina hörlurar så hörs det mer typ... men vad har du för hörlurar? kanske är såna med inbyggd radio :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2007 Säkert såna trådlösa hörlurar. HAr såna jag med och när det inte är något ljud söker den själv och så jag in nån arab radio istället för dator ljudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2007 Min kusin har radio i sina högtalare när datorn är avstängd eftersom de är kopplade via stereon. Du kan ha likadant eller liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2007 Jag hadde ett par högtalare en gång som man ibland hörde mystiska mummeln i, den var dålig avskärmat från störningar... Du kanske har nått billigt skräp som oxå är dåligt avskärmade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.