Pachu Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Måste man boka spelet för att kunna få det eller behöver man bara gå till butiken och köpa det imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 25 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Måste man boka spelet för att kunna få det eller behöver man bara gå till butiken och köpa det imorgon? Det beror precis på var du bor, om du bor i stockholm/göteborgs-trakterna, så behöver du troligen boka det. Men bor du i någon liten by, så kan du säkert hitta det där. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Hört att det kan vara jobbigt om wii removten hamnar utanför "området" där mottaningens saken sitter på tvn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Hört att det kan vara jobbigt om wii removten hamnar utanför "området" där mottaningens saken sitter på tvn? Aldrig hänt för mig än! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Köpte det för 489 Kr :gitarr: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Varvat det två gånger nu :lol: en gång på Normal och en på Veteran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 REDAN? Fick det idag men min brorsa har också en omgång så jag kan inte sitta och spela hur mycket jag vill :( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Jag fick det på lördagen förra veckan, dagen efter det släpptes. Jag har spelat det hela veckan så det är inte så konstigt att jag redan klarat det två gånger. Har dock varken fått 100 % Scan eller Items... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 2 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Jag har knappt spelat någonting. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Jag fick det dagen det släpptes. Dock har jag inte kommit igång riktigt än, och har inte spelat sedan i måndags (om man inte räknar med idag, har börjat komam igång på riktigt nu). Självklart börjar man direkt på Veteran! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 2 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Börja på Advanced, är bättre, free aim on lockon! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Har klarat den första bossen och är på nästa bana. Jag kommit till ett stort "torn" som det lyser gula strålar ifrån och fattar "nadda". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.