Rullis Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Är dem bra? Jag har lånat den första av en kompis.tycker någon som har läst dem att jag ska köpa resten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 jag har 1 till 7 och jag tycker att de knäcker , så jag tycker du ska köpa de . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 ok,tack för tipset Orochimaru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Köp det har bara fyra nummer men jag tycker dom e asbra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 jag har 12 nr av one piece :P och alla äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 KÖP DOM ÄR MITT TIPS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 vad är det för något....?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 vad är det för något....?? En manga pocket som handlar om Ruffy som söker efter One Piece världens största piratskatt någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Jag har köpt 4 böcker och läst dem.dem är s*in BRA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 (redigerat) Vilken gubbe gillar ni bäst än så länge? Min är Lolonoa zoro :D JAG ÄR NYBÖRJARE TJHOOOOO! Redigerat 10 Mars 2004 av crapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Är dom rolkiga? Vart går dom att köpa...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Min favorit är vad heter han , Svärdsmästaren som nästan dödar zoro i 7:an fast han bara använder en liten kniv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.