Hoppa till innehåll

Easter Eggs!


ArgSnickare

Rekommendera inlägg

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Kanske inte direkt ett easter egg, men det hände en jävligt rolig grej när jag och en kompis

körde co-op på banan Halo (på Legendary).

I slutet, när Johnson kom ner till oss, dödade jag honom och bytte min Carbine mot hans Spartan Laser.

Efter en liten stund vaknade han till liv igen. Han tog min Carbine, siktade den mot mig och avlossade, kallblodigt,

ett skott. Rätt i mitt huvud. Jag dog direkt. Min kompis sprang dit. Också han fick ett dödande skott i huvudet.

Jag tackade Johnson för att han dömt hela mänskligheten till utplåning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En kille står och bankar på en dörr på ett ställe. Olika konversationer beroende på svårighetsgraden.

På Legendary är det Caboose från red vs blue som pratar som en av gubbarna.

Är det killen som tror att hans kompis är en brute på Crow's Nest på Normal?

För jag gick aldrig dit på Legendary... :(

 

jag har för mig att det är en för easy & normal och en för heroic och en för legendary.

 

Sen på banan "the covenant" så kan man klättra upp på det stora "tornet" i slutet av banan och när man kommit långt upp så kommer en låt som heter "siege of madrigal" att spelas! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En kille står och bankar på en dörr på ett ställe. Olika konversationer beroende på svårighetsgraden.

På Legendary är det Caboose från red vs blue som pratar som en av gubbarna.

 

Är det killen som tror att hans kompis är en brute på Crow's Nest på Normal?

För jag gick aldrig dit på Legendary... :(

 

jag har för mig att det är en för easy & normal och en för heroic och en för legendary.

 

Sen på banan "the covenant" så kan man klättra upp på det stora "tornet" i slutet av banan och när man kommit långt upp så kommer en låt som heter "siege of madrigal" att spelas! :D

 

Coolt. Det lär jag testa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
×
  • Skapa ny...