g1zm0 Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 hehe snyggt. hade det itne stått på bilder vilket de var hade det varit svårt att veta vilekn som va vilken iaf på den med vattnet. den med huset så ser man rättså enkelt att den ena är datagjord. håller med hadde det inte stått på bilderna hadde det varit lite svårt att se skillnad ;) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=8497 :> Btw så skulle demot kommit idag. Men man behövde tydligen förbeställa Crysis för det. Aja, är ändå bara 24h extra väntan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Har redan sett de också. Den med järnvägen är sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 det där spelet slukar nog datorns resurser lite granna må jag tänka mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Ojojoj!, Jäklar!, Tyvärr klarar nog inte min dator vad man behöver, XD, Annars är det ju ett lätt köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Rekommenderat: Processor - Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ Memory - 2.0 GB RAM GPU - NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 or similar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 (redigerat) Rekommenderat: Processor - Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ Memory - 2.0 GB RAM GPU - NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 or similar Jag har typ en as bra data!! HEHE!! Min brosa är ett riktigt snille på datorer och han har gjort om min data och tagit alla de bästa delarna från hans två st 20 000:- kr datorer som han inte hade någon användning av!! Redigerat 22 December 2007 av doversten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Rekommenderat: Processor - Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ Memory - 2.0 GB RAM GPU - NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 or similar Jag har typ en as bra data!! HEHE!! Min brosa är ett riktigt snille på datorer och han har gjort om min data och tagit alla de bästa delarna från hans två st 20 000:- kr datorer som han inte hade någon användning av!! Intresseklubben antecknar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Alla ser ju att det är bilderna till höger som är verkliga :P Vad kan man säga? Äntligen börjar vanliga speldatorer klara av sån här grafik så det går att använda det i spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Snart kan man göra bättre grafik än verkligheten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Såg en tråd på FZ där man jämförde det första Quake (1996) med Crysis (2007). Skillnaden var rätt stor. :rolleyes: Tänk hur spelen kommer se ut om ytterligare 10 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Såg en tråd på FZ där man jämförde det första Quake (1996) med Crysis (2007). Skillnaden var rätt stor. :rolleyes: Tänk hur spelen kommer se ut om ytterligare 10 år.länka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.