Filosofen Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Kingston 1GB 667MHz DDR2 2 st sånna för 499:- styck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 De e la de. Du kan spela många spel med 1 gig ram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 men 2 gig låter bättre, lol. så du tycker det är värt det? visst jag tycker också det låter fint ;). Vill gärna ha mer svar ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 du sa ju att du ska köpa 1 gig..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 (redigerat) "2st sånna för 499:- styck?" Redigerat 26 Oktober 2007 av Skillet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Ändå värt. Om du spelar mkt eller har VIsta är det nog bra om du köper det. Annars så tycker ja att de lite onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Köp i tvåpack, det är ofta billigare, kontrollera också att moderkortet stöder den RAM sorten och den hastigheten som RAM minnena är i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Ok, det lär jag göra imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Katt har helt rätt, ge mig ditt moderkorts namn/modell så kan jag kolla ut billiga minnen åt dig, hittade 2gb (2x1024) för 700kr på datorbutiken tror jag det var... pc3200 då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 hur kan jag kolla vad mitt moderkort klarar? undrar hur mycket RAM den klarar, vilken typ av RAM & om den klarar pci-e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 hur ser jag det? utan att öppna lådan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Vadå? Det är väl roligt att öppna lådan? :D Först får du tag på vilket moderkort du har, och det går nämligen bara att se om man lyfter på locket och kollar vad det står för nått. Kan vara lite svårt att se modellnumret, men det ska stå nånstans... Sen söker du på korttillverkaren + modellnummret på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.