Rullis Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 e den shiny varje gång? och det finns shiny på alla spel! mm,på varje spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Har du träffat honom ingen, var hon fortfarande shiney då? Ett tips: (Läste det från ett annant inlägg) Skaffa Golbat, han lär sig mean look atacken(om man använder den på en pokemon så kan den INTE FLY)!!!!!!! :D det finns andra sådana attacker också=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 en gong så hittade jag en shiny shormish i gräset norr om den där blomster affären där man får wailmer pail ps det var i ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Fångade du den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Nu har jag beutyfly (eller vad den heter) som shiny! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon_fan Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Hur kan man få en shiny pokemon?:o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Jag har aldrig mött en Shiny finns det nogot bra ställe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Kan någon ta och leta efter en karta på Hoenn på Internet,spara bilden,rita en ring där Mirage Island är och sedan svara på mitt inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HANNSKEN Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 JAG HAR HAFT EN GULDIG BEUTUFY :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 nån såm har en shiny ock kan berätta var ni fångade den jag har en guldig rayquasa sant och en rosa magikarp jag Hur fick du en guldig rayquasa ?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XyZi Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 vad e brallie och vad menas med "those with courage, those with hope. open a door. an eternal pokemon waits. but we sealed the pokemon away. we feared it. in this cave have we lived. we owe all to the pokemon. first comes relicanth later comes wailord."?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XyZi Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 var ligger sky pillar???????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg