isaac Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 vad tur ni har att få shiny jag leter dag efter natt och så vidare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 ok hoppas du hittar nån jag ska också leta mer sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Det tar lång tid att hitta en shiny, kan man få sin start pokemon shiny? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Det tror ajg..för någon skrev att han fick en Shiny Blaziken iaf..då kan man nog få det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 kan ni säga vilka shineys ni har nu? jag har elafall en shiney doudrio och en shiney pelipper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKing Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Vet någon vart mirage island är. I o för sej så vet ju _ray_ vart den är. Så om någon vet så skicka till min hotmail. :D [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 kan ni säga vilka shineys ni har nu? jag har elafall en shiney doudrio och en shiney pelipper jag har ingen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Jag har en rosa gyarados och en shiny seviper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Vilken e siviper? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 det är en orm som e mest lila och har ganska långa tänder. ps gå in på www.google.se och sök seviper sen trycker du på bilder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Jaha,den ormen..dne ahr ajg..fast inte shiny.ba blå..e den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 har alla därför jag har gameshark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg