Papegojskit Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Passa på att gå ut och lek då. Exakt, passa på att smeka gungorna lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Passa på att gå ut och lek då. Exakt, passa på att smeka gungorna lite. Gung-fetish, den var ny den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 30 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Passa på att gå ut och lek då. Exakt, passa på att smeka gungorna lite. Gung-fetish, den var ny den. Har ni inget vettigare för er? Typ skaffa ett liv som förslag. Selene: Jag känner igen annan som har något annat chatt program, så jag måste ha MSN. Viper: Nope... StajL: Funkar ej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Passa på att gå ut och lek då. Exakt, passa på att smeka gungorna lite. Gung-fetish, den var ny den. Har ni inget vettigare för er? Typ skaffa ett liv som förslag. Selene: Jag känner igen annan som har något annat chatt program, så jag måste ha MSN. Viper: Nope... StajL: Funkar ej... Hörru din svennebanan vad är det för tråkig attityd?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Det går inte från ebuddy.com eller likanande heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Skaffa WLM då, om du inte redan har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Det går inte från ebuddy.com eller likanande heller?Vad är det? Dretskit: Bara MSN atm... inga av mina vänner använder något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Funkr internet för dig da? Du kanske kopplas bort därifrån o därför kan inte logga in..? Kan du förresten lägga in en bild över vad det ser ut när detta eventuella fel meddelandet eller överhuvudtaget hur det ser ut näär det inte funkar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Det går inte från ebuddy.com eller likanande heller?Vad är det? Dretskit: Bara MSN atm... inga av mina vänner använder något annat. Ebuddy.com är ett sätt att nå sitt MSN-konto från andra källor än MSN, t.ex. om man använder Linux eller är på en mobiltelefon. Där kan du ta kontakt med dina MSN-kontakter. Du kan inte göra exakt allt som du kan på MSN men du bör testa om det fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Så här ser det ut när det ploppar http://img509.imageshack.us/img509/756/fanmn4.jpg Om ni kollar i hörnet så ser ni att jag är connectad 100% till internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Men har du testat med Ebuddy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Så här ser det ut när det ploppar http://img509.imageshack.us/img509/756/fanmn4.jpg Om ni kollar i hörnet så ser ni att jag är connectad 100% till internet Vad gor det 1337 där? :huh: Elite PopUp Window? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.