Dretskit Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Testa att avinstallera Msn och installera det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 du kanske är frysen ''msn freezer'' som det finns program som man kan frysa folks msn eller så är det nåt fel på ditt msn eller data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 (redigerat) nej det är inte msn freezer, då kan man inte logga in. Har du testat att logga in på någon annans msn-konto och starta en konversation? Har du uppdaterat MSN till den nyaste versionen? Har du en virusfri dator? Har du både ett Anti-Virus och ett Anti-Spyware program? Har du testat att göra ett nytt MSN-konto och starta en konversation? Har du testat att göra en "Hijack-this" sökning och letat efter misstänkta processer? Redigerat 2 November 2007 av Wacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Dra ut nätverket och koppla in det igen. SÅ gör jag när mitt msn dampar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Trillian är lösningen! Det är 5 in one 1. Hanterar MSN, krånglar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Trodde inte att Trillian var platformsoberoende...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 (redigerat) Trillian är ett ensamstående program som kan användas exakt som msn, självklart är det annorlunda. Det håller inte på att crasha, och hittills har jag alltid lyckats att connecta till min msn(vilket jag inte gjorde när jag använde msn messenger). http://www.ceruleanstudios.com/ Där hittar du både gratisversionen och proversionen(pro kostar 25$ i ett år). Gratisversionen rekommenderas. Trillian kan koppla upp sig till följande: MSN AIM ICQ IRC YAHOO Redigerat 11 November 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 nej det är inte msn freezer, då kan man inte logga in. Har du testat att logga in på någon annans msn-konto och starta en konversation? Har du uppdaterat MSN till den nyaste versionen? Har du en virusfri dator? Har du både ett Anti-Virus och ett Anti-Spyware program? Har du testat att göra ett nytt MSN-konto och starta en konversation? Har du testat att göra en "Hijack-this" sökning och letat efter misstänkta processer? JaJapp Jarå Si nae... ? hur gör man det TÄNKER INTE BETALA ELLER BYTA TILL NÅGOT ANNAT CHATT PROGRAM, jesus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Msn är relativt dåligt, det har fler buggar än vad det har fördelar. Mitt krånglar alltid antingen loggar det ut mig hela tiden, eller så kan jag inte skriva till någon, eller så fryser det min dator. Msn funkar bra och är buggfritt i vanliga fall. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.