GaaraOfSand Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 tjo! jag är där man ska föstöra nån blast shield. det står på scanen ''att jag måste förstöra 5 saker i närheten''. och vid en annan så måste man ha nån kraftfull bomb tror jag?? plz help! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Du måste få en uppgradering som heter Seeker Misile. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Du måste få en uppgradering som heter Seeker Misile. var hittar jag den då???? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Länge sedan jag spelade spelet, men det är en sådan sak man hittar när det är dags för den. ;) (Man får den sent i spelet om jag minns rätt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Om du är bra på engelska så kan du alltid gå till Google och skriva ngt i stil med Metroid Prime faq då kommer du nog kunna hitta en guide med svaret du söker. Så brukar jag göra då jag får problem ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 5 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 okej tack för tipset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg