Gäst flio3 Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Skrivet 27 Oktober 2007 (redigerat) Hej, idag klarade jag ut SP-betan till crysis och undrar om det är någon annan som har spelat sp eller mp betan? Det skulle vara kul att veta vad andra tycker om spelet, själv tycker jag att det är fantastiskt bra! :D och jag längtar såklart till releasen! Redigerat 27 Oktober 2007 av flio3 Citera
TheGreatest Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Skrivet 27 Oktober 2007 tror inte min data klarar av det ^^. Citera
Aircondition Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Skrivet 27 Oktober 2007 http://www.crysisdemo.com/ Blev riktigt imponerad av demot. Om man jämför Crysis demot med det också nyligen komna CoD4 demot var det verkligen stor skillnad. Tog faktiskt ganska lång tid att klara det. Med ett GeForce 7950 GT, E6600 och 1GB ram klarade jag allt på medium utan minsta lagg. Ska kanske testa med något på high sedan. Kan tillägga att Dx9 versionen är riktigt snygg, med tanke på hur bra Dx10 versionen kommer vara kan jag knappt vänta tills jag får mitt 8800 GTS. =P En grej som är kass är att min ammunition tog slut jättesnabbt, man skjuter ju på träden hela tiden! ;D Citera
shoobes Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Skrivet 28 Oktober 2007 TACK SÅ j*vla MYCKET AIR!!!! har letat som f*n efter demot Citera
WASD Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Skrivet 28 Oktober 2007 Har du provat google? fick upp air's länk på första resultatet när jag skrev in "crysis demo". Men spelet ser riktigt bra ut googlade på screenshots till det :) Citera
TheGreatest Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Skrivet 28 Oktober 2007 hehe sjukt många sidor har länkar till crysis demo ^^. och man behöver typ bara skriva in crysis eller crysis demo :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.