Lynott Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Finns en tant som bor under mig som är lite väl nyfiken på allting. ( En gång så stannade polisen vid en lägenhet lite längre bort, och då smög hon in efter dem. )Ms.Martle eller vad hon nu heter :P ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Värnamos Myskon! Radiomannen - Åker runt på en cykel från 70 - talet med en radio i korgen och tyger på pakethållaren, han lyssnar på en rysk - finsk kanal på radion Tummen - Knarkar och åker rullskridskor mitt i trafiken ner för backar. Springande damen - Går runt i våra kvarter haltande , springer var tionde meter. Hon stannar allid upp och kollar på en instant när man går förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 våra grannar är jätteotrevliga :S och så finns det en uteliggare vid lidl som vi kallar för "Lidlgubben" när jag stog vid busshållplatsen så råka jag titta på honom när han cykla förbi så sa han "va glor du på?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.