Hoppa till innehåll

Konstigase Personen Som Bor I Erat Samhälle


Gäst nissling

Rekommendera inlägg

  • Svar 110
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Läs rubriken.

 

Det finns två eller tre sjuka killar i våran lilla stad. En av dom är en lång, finsk man med glasögon som har någon psysiksjukdom. Han tar bussen till närmaste centrum för att åka till apoteket där han ska köpa någon medicin. Han heter typ Pekka och brukar gå omkring och mumla för sig själv. Sedan läser han någon finsk psalmbok högt för sig själv. Han byter bok varje år. För f*n asså, ge honom en svensk bok så man fattar vad han säger.

 

En annan kille är också ganska sjuk. När man t.ex. sitter vid busshållplatsen så frågar han "Vad har du för märke på dina jeans?" eller liknande. Om man svarar "Jag vet inte" då får man ett sjukt svar. "Jag kan kolla om du vill, du får 10 kronor då". J*vla b*g pedofil.

 

Den sista är sjukast. Han (drygt 25 år) har varken någon sjukdom eller liknande, men hans IQ är lägre än hans ålder. En gång satt jag på bussen och han satt sig bredvid mig. Då frågade han en sak. Vi tar det som en saga då han har första repliken, sedan jag, sedan han osv.

 

"Kan inte du sitta i mitt knä"

"Varför skulle jag göra det"

"Det är roligt. Du får fem kronor då"

"Nej tack"

"Femtio kronor då"

"Nej tack"

"Men vad ska jag göra för att du ska sitta i mitt knä då"

"Hm, jag vet! Gå av bussen nu, spring till nästa busshållplats (den låg ca 3 killometer därifrån), spring tillbaka igen och gå på bussen"

"Ja! Det går jag med på"

 

 

Han gick av bussen och sprang iväg, MOT NÄSTA BUSSHÅLLPLATS. Det var inget skämt. Ärligt. Vilket j*vla pucko.

Haha den va bra där asså. Den sista:P:P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Marino-Går runt och frågar personer vad dom ska göra. Tex. Sak du köpa köttbullar? Han bor på ett hem för konstiga personer.

 

Nackmannen-Går och kollar ner i marken för nacken är helt böjd. Han tycker att jag är söt :)

 

Lasse-Han åker bussen varje dag och är svin-fet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst svenomar

Lasse-Han åker bussen varje dag och är svin-fet!

Så du menar att det är konstigt att åka buss och vara fet?

 

Nej, han menar att man blir fet av att åka buss varje dag :P...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...