Cleaned Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 svärfar = mammas pojkvän, eg inte svärfar men w/vDu menar styvfar eller plastfarsa. De betyder samma sak, men jag tycker styvfar låter mer hövligt. Svärfar är pappa till den man gifter sig med... :P nvm aldrig varit inne i dessa orden riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 (redigerat) hmm, måste väl vara bobbys styvfarsa. antar att alla kommer ihåg bobby-tragedin (hur kan man glömma) hans styvfarsa var en jävlit skum filur, alla vet ju vad han höll på med på fritiden :/ Redigerat 28 Oktober 2007 av lövet_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Hmmm, vi har ju alltid mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Läs rubriken. Det finns två eller tre sjuka killar i våran lilla stad. En av dom är en lång, finsk man med glasögon som har någon psysiksjukdom. Han tar bussen till närmaste centrum för att åka till apoteket där han ska köpa någon medicin. Han heter typ Pekka och brukar gå omkring och mumla för sig själv. Sedan läser han någon finsk psalmbok högt för sig själv. Han byter bok varje år. För f*n asså, ge honom en svensk bok så man fattar vad han säger. En annan kille är också ganska sjuk. När man t.ex. sitter vid busshållplatsen så frågar han "Vad har du för märke på dina jeans?" eller liknande. Om man svarar "Jag vet inte" då får man ett sjukt svar. "Jag kan kolla om du vill, du får 10 kronor då". J*vla b*g pedofil. Den sista är sjukast. Han (drygt 25 år) har varken någon sjukdom eller liknande, men hans IQ är lägre än hans ålder. En gång satt jag på bussen och han satt sig bredvid mig. Då frågade han en sak. Vi tar det som en saga då han har första repliken, sedan jag, sedan han osv. "Kan inte du sitta i mitt knä" "Varför skulle jag göra det" "Det är roligt. Du får fem kronor då" "Nej tack" "Femtio kronor då" "Nej tack" "Men vad ska jag göra för att du ska sitta i mitt knä då" "Hm, jag vet! Gå av bussen nu, spring till nästa busshållplats (den låg ca 3 killometer därifrån), spring tillbaka igen och gå på bussen" "Ja! Det går jag med på" Han gick av bussen och sprang iväg, MOT NÄSTA BUSSHÅLLPLATS. Det var inget skämt. Ärligt. Vilket j*vla pucko. Haha den va bra där asså. Den sista:P:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Min granne är skum.... Så fort han skäms eller får nån kommenar på sig, så sätter han händerna framför sig, så att det ser ut som han ber... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Jag såklart, jag klottrar "Hail Gilgamesh" på tavlan i skolan och dansar samba efter det resten av rasten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Marino-Går runt och frågar personer vad dom ska göra. Tex. Sak du köpa köttbullar? Han bor på ett hem för konstiga personer. Nackmannen-Går och kollar ner i marken för nacken är helt böjd. Han tycker att jag är söt :) Lasse-Han åker bussen varje dag och är svin-fet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Lasse-Han åker bussen varje dag och är svin-fet! Så du menar att det är konstigt att åka buss och vara fet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Lasse-Han åker bussen varje dag och är svin-fet! Så du menar att det är konstigt att åka buss och vara fet? Nej, han menar att man blir fet av att åka buss varje dag :P... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Det blir man ju också... Man blir fet av att gå i skolan, för där sitter man still. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Lasse-Han åker bussen varje dag och är svin-fet! Så du menar att det är konstigt att åka buss och vara fet? Nej, han menar att man blir fet av att åka buss varje dag :P... Och? Såklart man blir fet när man sitter ner? Men det är inget konstigt i det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Någon gubbe som heter typ Olle och bor granne med en i min klass. Han går typ jämt samma runda och mumlar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.