Hoppa till innehåll

Konstigase Personen Som Bor I Erat Samhälle


Gäst nissling

Rekommendera inlägg

Finns typ en gubbe som man alltid ser i stan (när man är där). Han åker typ bussen mellan byn och stan fram och tillbaka hela tiden :S Och så skriker han hela tiden...och pratar skithögt, när jag och några kompisar skulle åka bussen hem från stan hörde man honom hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 110
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Kaktus-Killen

bor nån läskig kärri... GAMMAL DAM en bit från mig, hon är ute varje dag och ropar på förbipasserande att stanna, så frågar hon om de har en mobiltelefon och om hon får ringa, så ringer hon alltid ett nummer som inte ens finns..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Någon gubbe som heter typ Olle och bor granne med en i min klass.

Han går typ jämt samma runda och mumlar..

Nej han mumlar inte. -.- Han är dock döv och går till jour live butiken hela tiden och köper cigaretter sedan sitter han där ute en stund och börjar gå samma runda igen in i butiken osv..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Timo: en gubbe som är konstant full och är alltid ute och går med sin halvdöda hund.

Katt-tanten: en tant som bor vid grusgången till gruvan i skogen . om man försöker gå in dit så öppnar hon sin dörr och skriker "OM ni går in där så ska ja f*nimej se till att ni aldrig kommer ut igen!!!".och medans hon skriker så bara rasar det ut katter ur dörröppningen.hon luktar dessutom alltid kattskit och gamla strumpor.

Cykelmannen: en liten dvärg på 50 basst som alltid är ute och ,ska vi kalla det cyklar, med sin alltför stora cykel.

Blatte-latte: En mysko typ som är från Uzbekistan som bor tre hus ifrån mig.Han sitter alltid i sin ogräsbevuxta trädgård och röker något som ser ut som som en fredspipa från en gammal indianstam. han är dessutom j*vligt rynkig.

Det enda språk han pratar är latin så han är j*vligt svår att kommunicera med.

Redigerat av Jilde94
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Katt-tanten: en tant som bor vid grusgången till gruvan i skogen . om man försöker gå in dit så öppnar hon sin dörr och skriker "OM ni går in där så ska ja f*nimej se till att ni aldrig kommer ut igen!!!".och medans hon skriker så bara rasar det ut katter ur dörröppningen.hon luktar dessutom alltid kattskit och gamla strumpor.

Tack så j*vla mycket, du fick mig att pissa på mig av skrattanfall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, bra att någon skapade en sån här tråd!

 

Den konstigaste där jag bor e en snubbe som cyklar dunt på en gammal cykel (typ rostig monark). Ryktena går att han är stenrik och är en grym konstnär men att han har valt att leva på det här sättet. Han cyklar runt på cykeln med ett stort flak där han har massor med tidningar och en hund. Han bor i ett litet skyddsrum i ett berg en bit därifrån där jag bor. Han är typ uteliggare, men han har faktiskt en lägenhet! Har sett han gå in där...

 

Ibland så börjar han bara snacka med folk som en gång när jag gick till skolan med några kompisar så frågade han om vi inte slutade skolan snart. Det var typ början av juni. :) Han är helt sjuk, tro mig! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...