Apparat1230 Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Det bor en kontig gammal gubbe mitt emot oss som hela tiden eldar rutten och blöt ved, det luktar h*lve*e i hela området. En gång eldade han plast elle nåt, men det kom iallafall en tjock kolsvart rök som täckte hela vägen och de luktade inte gott vill ja säga! Han är typ enstörning eller nåt också, för han har byggt en riktigt hög trävägg runt halva huset precis som om han inte vill att någon ska se honom. Och så sågar han oavbrutet rutten ved, han sågar under julafton med... hela kvällarna. Han har nog något slags problem... //Apparat1230 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Det bor en kontig gammal gubbe mitt emot oss som hela tiden eldar rutten och blöt ved, det luktar h*lve*e i hela området. En gång eldade han plast elle nåt, men det kom iallafall en tjock kolsvart rök som täckte hela vägen och de luktade inte gott vill ja säga! Han är typ enstörning eller nåt också, för han har byggt en riktigt hög trävägg runt halva huset precis som om han inte vill att någon ska se honom. Och så sågar han oavbrutet rutten ved, han sågar under julafton med... hela kvällarna. Han har nog något slags problem... //Apparat1230 Jaha.. låter väldigt trevligt xD Låter som min morsa när hon ska grilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Det bor en kontig gammal gubbe mitt emot oss som hela tiden eldar rutten och blöt ved, det luktar h*lve*e i hela området. En gång eldade han plast elle nåt, men det kom iallafall en tjock kolsvart rök som täckte hela vägen och de luktade inte gott vill ja säga! Han är typ enstörning eller nåt också, för han har byggt en riktigt hög trävägg runt halva huset precis som om han inte vill att någon ska se honom. Och så sågar han oavbrutet rutten ved, han sågar under julafton med... hela kvällarna. Han har nog något slags problem... //Apparat1230 Jaha.. låter väldigt trevligt xD Låter som min morsa när hon ska grilla haha ska inte din farsa ta över grillandet då XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Det bor en kontig gammal gubbe mitt emot oss som hela tiden eldar rutten och blöt ved, det luktar h*lve*e i hela området. En gång eldade han plast elle nåt, men det kom iallafall en tjock kolsvart rök som täckte hela vägen och de luktade inte gott vill ja säga! Han är typ enstörning eller nåt också, för han har byggt en riktigt hög trävägg runt halva huset precis som om han inte vill att någon ska se honom. Och så sågar han oavbrutet rutten ved, han sågar under julafton med... hela kvällarna. Han har nog något slags problem... //Apparat1230 Jaha.. låter väldigt trevligt xD Låter som min morsa när hon ska grilla haha ska inte din farsa ta över grillandet då XD Exakt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 finns en kille i min klass som typ plåstrar sig på alla exempel nedan -(jag) Tror du på gud,det gör jag -(han) Jag med. -(jag) HaHa..skoja skulle bara se om du sa samma,jag tror inte på gud. -(han) ....Oj jag kan tänka lite fel iblan ,,klart jag inte tror på gud sånt gör han hela tiden. Jag vet, hatar den jäveln. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Jag.Blir alltid galen för minsta sak och kan ha sönder en dörr lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 (redigerat) Egga - Han var konstig, såg ut som ett ägg, pratade med sig själv, man fick känslan och scitzofreni. Död nu. Sillen - Bor hos sin mamma, luktar alltid skitmkt svett, gillar regler, säger ifrån för minsta lag man bryter. Han kan t.ex. Stanna bilen bredvid en och säga att man går på fel sida, och då får han inte köra om. Lulan - Ser ut som John Cleese, har toppluva och är skum. Han pallade äpplen hos oss en gång. En tysk - Ingen vet vad han heter, bär alltid på en konsum kasse och hejar aldrig. Han går alltid skitfort. Redigerat 23 December 2008 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Bajaren:En kille som bor i ett hyreshus som aldrig går ut. Han har en hjälpare som hjälper han och när man cyklar förbi hans hus efter kl.21.00 så hör man sängen guppa och en tjej som säger-oooh kom igen ohh- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 "Bög - Jocke" kallas han. Han satte eld på en tvättstuga, dragit igång brandlarmet i skolan 2 ggr. Snor mobiler varje dag (när skolan är igång). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 (redigerat) Inte för att trycka ner på folk med mentala handikapp, men Köpings kändisarna (Aka I en annan del av Köpings gänget) är väll lite smått skumma ibland. Redigerat 23 December 2008 av Darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 JA! Bikerhippie: En hippie typ 50 år gammal cyklar alltid omkring på stan, när vi har träning cyklar han rakt över planen, stiger av och sedan upp igen på cykeln och fortsättter cykla... o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 lolbump. Här har vi Alina, en tant på 145.8cm som har en Grand Danois till hund, hon försöker allltid sno barns ryggsäckasr och dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.