Kylle Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Ska du ha stora "biffiga" armar så gör som Hummerpojken säger, vill du ha muskler som håller sig länge, alltså uthålliga muskler, så lyft en liten vikt många ggr. Jag gymmar bara när jag känner fört, och då är det nästan bara konditions träning, har ett gym på skolan som vi använder i gympan också. Det är där jag gymmar mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Hallå. Jag undrar om ni brukar gymma & styrketräna regelbundet varje vecka? Det gör jag, visa eran schema. Måndag: Bröst, axlar Tisdag:Triceps, ben, biceps Onsdag: Vila och lite fritidsjoggning för kondition Torsdag:Ben, rygg Fredag:Mage, vingen, biceps Lördag:Vila Söndag:Konditionsträning Ni kan även säga om ni brukar ta någon speciellt tillskott. Det gör jag inte än, men jag börjar med det när jag fyllt 15år! Nej, jag gymmar inte. Ingen har anledning till att anmäla för jag svarade ju på frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Jag _GÅR_ ibland från datorn till kylskåpet för att dricka och äta. skitjobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Måndag: Få sit-ups, några armhövningar Tisdag: Springer 4 långa varv, 20 sit-ups och 10 armhövningar Onsdag: Springer 4 långa varv, 20 sit-ups och 10 armhövningar Torsdag: 50 sit-ups, 20 armhövningar Fredag: 100 sit-ups, 30 armhövningar Lördag: 20 sit-ups, 10 armhövningar Söndag: 20 sit-ups, 10 armhövningar Har hållt på i ett år snart, och har fått fina magrutor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Vad för sätt kan man träna Bröstmuskeln utan att använda maskin? Annars går jag inte på gym, ska börja när jag blir lite äldre. Har hört att man kan stanna i växt och få problem med olika delar om man får för starka muskler innan man har växt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Vad för sätt kan man träna Bröstmuskeln utan att använda maskin? Annars går jag inte på gym, ska börja när jag blir lite äldre. Har hört att man kan stanna i växt och få problem med olika delar om man får för starka muskler innan man har växt klart.Armhävningar är ett bra tips, det är effektivt också om du kör det regelbundet.Ja man kan stanna i växt, inte om du kör lätta vikter, tar du tunga vikter så kan din struktur förstöras, det är bäst och värma upp med lätta vikter om du typ ska köra bänkpress, själva stången räcker igentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Kör mest armar och mage, men jävligt mycket ben på fotbollen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Kör mest armar och mage, men jävligt mycket ben på fotbollen... Tror det räcker att gå på träningarna för att träna bena, spelar 4-5 ggr i veckan , två gympa lektioner och en Konditions träning per vecka. Använder man magmusklerna när man springer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Ja, magmusklerna används. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Oj, blev anfådd då jag läste vad man kunde göra. Speciellt wacko´s träning. Nä, jag är i form iallafall så jag gymmar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Måndag: Få sit-ups, några armhövningar Tisdag: Springer 4 långa varv, 20 sit-ups och 10 armhövningar Onsdag: Springer 4 långa varv, 20 sit-ups och 10 armhövningar Torsdag: 50 sit-ups, 20 armhövningar Fredag: 100 sit-ups, 30 armhövningar Lördag: 20 sit-ups, 10 armhövningar Söndag: 20 sit-ups, 10 armhövningar Har hållt på i ett år snart, och har fått fina magrutor. Verkar för jävligt jobbigt att göra 20 sit-ups & 10 armhövningar (hur man nu gör såna?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Kan inte säga att jag tränar st yrketräning regelbundet direkt, och har verkligen inget schema. Tränar dock fotboll och vi kommer snart i på den jobbiga försäsongen, som alla vet är ganska lång i Sverige. Då tränar vi mest kondition och explosivitet, med långdistans och intervall. Vi tränar också mage en heldel och gör några armhävning per pass. Fast jag har aldrig tagit mig i kragen och kört egen träning. Har dock tänkt att börja lite innan jul så jag har en bra grund att så på inför försäsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.