Hoppa till innehåll

-..


Rekommendera inlägg

Om man är gay och kysser en kille som man är kär i så känns det i hela kroppen. Man märker när man är kär.

Det är en fråga om sexualitet ;)

 

'Sexuell klarhet' som man kan kalla det förekommer ju oftast i 14-15 åldern, alltså då man lär känna sig själv på insidan och upptäcker vem man är.

5-10 åringar kan te.x. vara kära, även om de är två heterosexuella av samma kön, för allt handlar ju om hormoner i slutändan, något som de har brist på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 73
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ehmm.. Ska du fråga oss om DU är homosexuell? Nej man är inte det bara för att dina "vänner" kallar dig för det (om dom nu gör det ska dom inte kallas vänner). Sen har jag fortfarande lite svårt att fatta hur en kille kan gilla en annan kille. Den här planeten skulle varit helt konstig om alla människor skulle gå omkring och gifta sig med samma kön och då hade jorden varit tom, kvinna och man är det enda rätta jag kan tänka mig faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehmm.. Ska du fråga oss om DU är homosexuell? Nej man är inte det bara för att dina "vänner" kallar dig för det (om dom nu gör det ska dom inte kallas vänner). Sen har jag fortfarande lite svårt att fatta hur en kille kan gilla en annan kille. Den här planeten skulle varit helt konstig om alla människor skulle gå omkring och gifta sig med samma kön och då hade jorden varit tom, kvinna och man är det enda rätta jag kan tänka mig faktiskt.

Men nu är det ju inte så- Nu är ju inte alla på planeten homosexuella. Det har funnits homosexuella personer ända sedan uppkomsten av människan, och inte har jorden blivit underbefolkad av det? Precis, så alla borde egentligen få älska vem de vill.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har hål i höger....

vad har du för örhänge? det kan ju oxå vissa reagera på.

 

Orka bry sig om piercingar. Det finns så j*vla många 'regler' så det är inte klokt asså.

Hål i underläppen ska enligt vissa stå för bisexualitet, men sånt tycker jag är bullshit- Man får väl pierca sig vart man f*n vill utan att dömmas som något man inte är.

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Aso100

har du nångång haft sex med en kille elr nåt sånt?

 

har du nångång tänkt att ha sex elr nåt sånt med en kille?

 

vill du det??

 

 

ifall du gör det så är du homosexuell " bög " men du behöver inte skämmas bara för att du är bög

 

ifall mina kompisar kallar mej för pedofil? dem gör inte det men vi låtsats att dem gör det är jag en pedofil då? nee dem gör det bara för att reta dig.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har du nångång haft sex med en kille elr nåt sånt?

 

har du nångång tänkt att ha sex elr nåt sånt med en kille?

 

vill du det??

 

 

ifall du gör det så är du homosexuell " bög " men du behöver inte skämmas bara för att du är bög

 

ifall mina kompisar kallar mej för pedofil? dem gör inte det men vi låtsats att dem gör det är jag en pedofil då? nee dem gör det bara för att reta dig.

Men lol. Skitmånga bögar har någon gång haft sex med en tjej också- Men det betyder inte att de är straighta.

Allt är inte svart och vitt här i världen.

Om du är homo/bisexuell så vet du att du är det- Och känner du att du inte är säker så är det inte osäkerhet utan helt enkelt förnekelse du känner. Det är bara att inse att "Såhär känner jag".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

känn bara efter om du tänder på killar elr inte :) om du stör dej på att alla kallar dej bög så försök att stoppa det (få typ ett utbrott elr gråt så lovar jag att de flesta skäms som f*n :P )

Jag tror knappast de slutar kalla dig bög om du börjar gråta -_'- Men då kan man istället kasta detta i deras ansikte:

 

De flesta som ständigt kallar andra bögar gör det oftast för att de själva är bögar

 

De gör det alltså för att "hitta" andra som också är det. Sant vet jag inte om det är men säg det till den som säger det och han blir nog tyst ett tag.

 

Är du verkligen säker på det(att dom flesta som kallar andra bögar är bögar)? För i rätt så många fall(som jag själv bevittnat(stavning?)) så är det inte så konstigt att dom kallar en viss person bög... Men nog är det säkert så i vissa fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

känn bara efter om du tänder på killar elr inte :) om du stör dej på att alla kallar dej bög så försök att stoppa det (få typ ett utbrott elr gråt så lovar jag att de flesta skäms som f*n :P )

 

Jag tror knappast de slutar kalla dig bög om du börjar gråta -_'- Men då kan man istället kasta detta i deras ansikte:

 

De flesta som ständigt kallar andra bögar gör det oftast för att de själva är bögar

 

De gör det alltså för att "hitta" andra som också är det. Sant vet jag inte om det är men säg det till den som säger det och han blir nog tyst ett tag.

 

Är du verkligen säker på det(att dom flesta som kallar andra bögar är bögar)? För i rätt så många fall(som jag själv bevittnat(stavning?)) så är det inte så konstigt att dom kallar en viss person bög... Men nog är det säkert så i vissa fall.

 

Det jag läste var att dessa bögar som kallar andra bögar gör det för att typ kolla om det finns andra som också är det ;) Men även för att dölja att de själva är homosexuella pga att så många använder bög som ett skällsord idag.

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...