Ryssfemma Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Du kanske typ gör hål på högra örat istället för vänster? Du kanske fixar ögonbrynen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Bevisar ändå inget. Jag känner en kille som fixar med ogonbrynen, och han är inte bog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 jag har hål i höger.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Har du hål i högra men inte på vänstra där med så reagerar folk stort på det. Särskillt fjortisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Åt h*lvete med fjortisarna, de tänker bara på mode och mobbning. Men jag har aldrig uppfattat det sådan. Kan det verkligen ge en sån stor effekt med hål i hogra orat? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Det är ju tjeigt att ha i högra, Men om man har en flickvän kan man även vara bög, Men.. säg till någon lärare/vuxen för att få slut på skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Det är ju tjeigt att ha i högra, Men om man har en flickvän kan man även vara bög, Men.. säg till någon lärare/vuxen för att få slut på skiten. Han kan inte vara bog om han har en flickvän som han är kär i, om han också gillar killar är han bisexuell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 En man vet vad han vill ha! säg det så blir det bra ska du se q: jag har hål i höger....Lungt hade jag också ett tag tills jag tog bort det.. och inte f*n var jag bög för detbtw så har jag hört att man ska vara transvestit om man har i vänstra hahahahaha (men bry dig inte det är bara en lag inom fjortisvärlden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coldplay Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Ursäkta, men hur tusan definerar ni ordet bög? Bara för att man har en annorlunda klädstil och inte är som alla andra, betyder det att man har en annan sexuell läggning som gör att man gillar personer av samma kön? HAHA! Och hur beter man sig bögigt? Det där var det värsta jag någonsin hört, alla personer som gillar personer av samma kön går inte runt i rosa skjortor och pratar med den mesigaste rösten... Varför säger exempelvis ni aldrig till tjejer, "din lilla lebb"? Jo, för att ni verkar acceptera det. Varför kan ni inte acceptera killarna? Nu måste jag hålla mig till ämnet, om du märker att du inte 'tänder' på folk av det motsatta könet och dras till killar så kan du nog mycket väl vara homosexuell. Men du kan även vara bisexuell, om du tänder på båda könen. Du märker nog mycket väl vilken sexuell läggning du har, så småningom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 idag tänker nog inte så många på vad ordet "bög" egentligen har för innebörd när man säger det. det har mest blivit ett skällsord. du är förmodligen inte bög om du inte känner dig upphetsad av någon man som du stött på/sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Oftast kallar folk en bög för att personen själv är bög och har känslor för personen han/hon kallar den för. Det är faktiskt sant, oftast är det så. Hål i höger eller vänster, so what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Allvarligt, jag kallar min tjejbästis för BellaBög. Det är humor, inte allvar. Hon skrattar bara. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.