Gäst nissling Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Det é rätta takter Khazar! Självförtroendet för att någon ska försvinna rockar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 känn bara efter om du tänder på killar elr inte :) om du stör dej på att alla kallar dej bög så försök att stoppa det (få typ ett utbrott elr gråt så lovar jag att de flesta skäms som f*n :P ) Jag tror knappast de slutar kalla dig bög om du börjar gråta -_'- haha, nej det blev nog lite fel där :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Jag tycker Feanor låter lite bi.. Jag menar, om man över huvudtaget ifrågasätter sin sexualitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Feanor är troll, efterbliven och kåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Feanor är troll, efterbliven och kåt. Lite onödigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Jag håller med nissling till 100%, asså sämsta j*vla tråden. Feanor skriver bara massa j*vla skit vart man en ser var han postat(de postar jag sett) Standarden på detta forum har sjunkit så enormt mycket det senaste ½ året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Mjo, det är ju inte som på den gamla goda tiden precis ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 måste säga att han verkar fake, men även så, borde ni inte Flamea killen? han är ju iaf en levande människa right?,,, o d där me t-shit loggona va extremt omoget, o borde imo tas bort med en varning eller nått..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 vad tycker du. Tänder du på killar eller inte. Om du inte gör det så är du nog inte gay, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Jag tycker Feanor låter lite bi.. Jag menar, om man över huvudtaget ifrågasätter sin sexualitet.Om alla du känner kallar dig bög i ett år, sedan får vi se om du ifrågasätter din sexualitet eller inte... Om man bara får höra en sak tillräckligt mycket kan den till slut bli verklighet. Dessutom ska man inte ta för givet att man är hetero. Bara för att man tänker efter innebär inte det att man är bi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 ehm, alla i min klass + dem på msn kallar mig bög för att jag frågade en i min klass om jag fick slicka hans bollar, sen när han tittar på mig ibland så gör jag nåt konstigt slick med tungan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Oj,Oj lilla feanor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.