Escain Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Enda sättet att få veta om du får ta på henne någonstans är att fråga henne. Aldrig kommer du aldrig någonstans med sexandet. Och tänk inte på lillemannens storlek. Det är jobbet som den utför som räknas, inte längden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 den kanske e så liten att den ej går in de e de jag e rädd för . jag vågar precis inte fråga henne typ '' hej får jag ta på dina bröst'' =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Inte kommer in? Vadå är den mindre än din tumnagel eller? Jisses. Det är självklar att den kommer in om den är mindre än vad nu killar tycker är normalt. Jag lovar du skulle hellre vilja ha en som är för liten än en som är för stor som bara skulle skada din tjej jävligt mycket. Du behöver ju inte fråga med ord grabben. Typ, ta henne mjukt på magen när hon ligger ner, rör dig långsamt längre upp och när du börjar komma väldigt nära bröstet så tittar du in i hennes ögon lite blygt och frågande. Det går nog bra ska du se! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 men om hon säger i från, så kommer jag ju alldrig kunna se henne i ögonen igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 På det kan jag bara säga; Vill du ha det som det är nu eller vill du riskera något för att kunna få något mer? Så länge du "frågar" på ett bra sätt så borde hon (om hon är en vettig människa) inte dumpa dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 mm iof,men va f*n liksom, hmm vte ifan vad jag ska göra, hon e så söt osv, men asså jag vill inte riskera att förlora henne,. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Då borde du nog vänta lite med att fråga henne. Det är bäst om det tar sin tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 den kanske e så liten att den ej går in de e de jag e rädd för . jag vågar precis inte fråga henne typ '' hej får jag ta på dina bröst'' =/ Du är bara 15 år. Den brukar vara färdigvuxen vid 17-19 års åldern ibland senare. Så det är ganska självklart att den kan vara lite kort, men det behöver du inte bry dig om. Du har även skrivit att du har lite svårt med att få orgasm vid onani. Då har ännu inte hunnit lära dig om din egna kropp. Så jag tycker att du ska ta det lite lugnt och vänta med att ha sammlag med henne. Man kan alldrig veta för mycket om sig själv innan man har sex med en tjej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Du är bara 15 år. Enligt han press är han 13. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 (redigerat) Du är bara 15 år. Enligt han press är han 13. :huh: Han kanske skrev de när han var 13 å har inte ändrat sen? Om han nu har varit medlem i 2 år (Kollade inte). Nu känner jag mej riktigt puckad men.. hm... ja... vad är oralsex? Redigerat 30 Oktober 2007 av KVAB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 (redigerat) Du är bara 15 år. Enligt han press är han 13. :huh: Han kanske skrev de när han var 13 å har inte ändrat sen? Om han nu har varit medlem i 2 år (Kollade inte). Nu känner jag mej riktigt puckad men.. hm... ja... vad är oralsex? Oral= Något som har med mun att göra. Redigerat 30 Oktober 2007 av Mumutio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Nu känner jag mej riktigt puckad men.. hm... ja... vad är oralsex? Oral är saker man gör med munnen. Sex vet du nog redan vad det är. Dom två sakerna möts och, tja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg