Apakalsong Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Ingen har skrivit det än men nu skriver jag det. DU ÄR KÅT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Är jag det? Fattar inte vad du menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Ingen har skrivit det än men nu skriver jag det. DU ÄR KÅT! Man måste vara kåt när man onanerar, vi är inte helt dumma... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Just det ja. Om man inte är det får man ju inte stånd, och då kommer ju inte fröken höger på besök. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Just det ja. Om man inte är det får man ju inte stånd, och då kommer ju inte fröken höger på besök. Fröken Höger? Det var något nytt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Ursäkta mig, ´men hon heter "Hand" i efternamn. Den man använder till att göra en del privata saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Ursäkta mig, ´men hon heter "Hand" i efternamn. Den man använder till att göra en del privata saker. Det beror ju på om man är vänsterhänt eller högerhänt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Fröken vänster är ju uppblåsbara sexdockor. Finns på konsum för ca 299 kronor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Det är ingen tävling så allt ska få ha sin tid, att du fick ha dina händer innanför hennes tröja är ett framsteg men det behöver inte betyda att du ska försöka få igenom nästa sak på en gång det är bättre att ni tar det sakta och blir vana och säkra med allt steg för steg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 (redigerat) seriös är det nån som tror på han? ofta man sitter vid datan när tjejen sitter i sängen och man chattar? Redigerat 3 November 2007 av mithril Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Jag tror .. >_> Narrb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 jag tror honom offta man skulle vara så seriös annars. btw hur länge har du varit tillsamans med henne det är viktigt att inte gå fram så fort om du bara har varit ihop i nån månad lixom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg