Strawberry1 Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 (redigerat) Shue har en fråga till er är det värt att köpa The orange Box. spel som ingår är Half-life 2 episode Two Team fortress 2 Portal :blink: Är det bud på att göra det? Redigerat 29 Oktober 2007 av Strawberry1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 jag det är bud på att köpa det eftersom man får: portal Half Life 2 Half Life 2 episode 1 Half Life 2 episode 2 team fortress 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Kop det, Portal är ett av de bästa spel jag nånsin har spelat. Synd att det inte var en full version... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 va?! får man bara demot? eller spelade du bara demot? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Man får bara demot, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Man får bara demot, ja.VA? DU SKOJJAR VA?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mephesto Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Kan man endast köpa Half Life 2: Episode 2 i the Orange Box eller kommer det att säljas för sig själv också? Hittar det inte på varken game shop eller games hemsidor :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 ja man kan endast köpa det men O B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Köp inte Portal, det är inte värt det -_- Spelet är skitskoj och så, men jag varvade det på en timme och nu finns det inget att göra- Spelet har inte multiplayer eller annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 30 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Tack förrådet. Ska nog köpa. half-life 2 episode Two & Team fortress 2 Såg The Orange box i affär för någar dagar sen, kostar 600 kr :- aj... nog inte värt att lägg ner så mycket om man inte få hela spelet Portal. aj köper nog spelen enskilt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 um..kan man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 jag såg att man kunde köpa portal separat i steam tror jag så man borde ju kunna köpa båda spel separat men det blir nog inte mycket billigare än hela orange box men när man klarat portal kan man börja göra egna banor som jag inte lyckats med men om ni vill prova det eller spela på banor andra har gjort kan ni gå in på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.