Hoppa till innehåll

Konstigast På Eran Dator?


Gäst Aso100

Rekommendera inlägg

hej jag menar allså vad har hänt konstigast på eran dator?

 

 

 

 

för några dar sedan hade vi windows vista på arabiska och allt var från vänster till höger och sen så öppnade jag photoshop och gjorde några bilder sedan så stängde jag av photoshop allt var som vanligt och sen när min bror skulle sitta vid datorn så ändrades datorn från arabiska till svenska lol ingen hade gjort nåt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

när mitt virus skydd försvann.. så vi ringde telia och kollade på supporten. laddade hem ett nytt och instrallerade det. stod installation lyckad. jag kollade på virus skyddet och det stod att det skulle gå ut om 7 dagar :S. vi gjorde så här några gånger. tillslut så lyckades telia fatta och skickade en ny kod till oss. så vi laddade ner det igen och skrev in den nya koden och det funkade. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag startar datorn, det står nått felmedelande, startar om, inget händer skärmen är svart & har inte hittat datorn, startar om & den fryser när windows laddar, startar om, felmedelande igen, startar om igen & den funkar :D detta händer lite då & då i olika årdningar :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag startar datorn, det står nått felmedelande, startar om, inget händer skärmen är svart & har inte hittat datorn, startar om & den fryser när windows laddar, startar om, felmedelande igen, startar om igen & den funkar :D detta händer lite då & då i olika årdningar :lol:

Det problemet hade jag när jag hade viruset Blaster =P

Säker på att du inte har det ?

Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...