Gäst Aso100 Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 hej jag menar allså vad har hänt konstigast på eran dator? för några dar sedan hade vi windows vista på arabiska och allt var från vänster till höger och sen så öppnade jag photoshop och gjorde några bilder sedan så stängde jag av photoshop allt var som vanligt och sen när min bror skulle sitta vid datorn så ändrades datorn från arabiska till svenska lol ingen hade gjort nåt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Har ej hänt något konstigt med min dator.. inte vad jag kan komma ihåg, men det har det säkert inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 När aktivitetshanteraren inte funkade O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 När min syster ändrade skrivborsunderlägget till en bild av Göran Persson. O_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 När jag ställde om så att mappar bara öpnnades me utforskaren. Som tur var lyckades jag ändra det nånstans i registret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 när mitt virus skydd försvann.. så vi ringde telia och kollade på supporten. laddade hem ett nytt och instrallerade det. stod installation lyckad. jag kollade på virus skyddet och det stod att det skulle gå ut om 7 dagar :S. vi gjorde så här några gånger. tillslut så lyckades telia fatta och skickade en ny kod till oss. så vi laddade ner det igen och skrev in den nya koden och det funkade. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 jag startar datorn, det står nått felmedelande, startar om, inget händer skärmen är svart & har inte hittat datorn, startar om & den fryser när windows laddar, startar om, felmedelande igen, startar om igen & den funkar :D detta händer lite då & då i olika årdningar :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Jag kan inte ladda ner något utan att det hela går åt h*lvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 en gång så öppnade jag datorn så var hela allså menyn allså där nere den var försvunnen hehe den kom aldrig tillbaka fick installera om datorn :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 när jag fösöker gå in på wikipedia via google så hakar datorn upp sig.. alltså när jag tex skriver in "Jimi Hendrix" på google (inte bilder) och hittar en länk till wiki och klickar på länken så fryser det.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 ajuste när jag går in på en sida som använder windows move maker i firefox eller ie 6.0 så chrashar webläsaren OfT: men nu ska jag se på prison break :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 (redigerat) jag startar datorn, det står nått felmedelande, startar om, inget händer skärmen är svart & har inte hittat datorn, startar om & den fryser när windows laddar, startar om, felmedelande igen, startar om igen & den funkar :D detta händer lite då & då i olika årdningar :lol:Det problemet hade jag när jag hade viruset Blaster =PSäker på att du inte har det ? Redigerat 30 Oktober 2007 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.