Gäst Denieru Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 När jag hittade fuska.se. :OOO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 jag startar datorn, det står nått felmedelande, startar om, inget händer skärmen är svart & har inte hittat datorn, startar om & den fryser när windows laddar, startar om, felmedelande igen, startar om igen & den funkar :D detta händer lite då & då i olika årdningar :lol:Det problemet hade jag när jag hade viruset Blaster =PSäker på att du inte har det ? jag tror inte det datorn är 6 år gammal & problemet uppstod direkt efter jag formaterat den, innan den hade vart ansluten till internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 säkert nåt fel när du formaterat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 säkert nåt fel när du formaterat den kan det nog va men jag brukar bara skratta när det blir så, jag har en 2 år gammal dator också så jag bryr mig nästan inte om den 6 år gamla :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Multi Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Varje gång jag ansluter min SE telefon till datorn så startar den om. :P Och sen när den startar så står de "Datorn har återställts efter ett alvarligt fel". Det e nog det konstigaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 ok förut var det så att när jag öppnade runescaep sidan så stängdes IE av :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 När jag till e.x sätter igång ett spel så kommer det upp en blå rektangel ruta där det står nåt, å sen står det Press 1: Disable message osv... det kommer up när jag klickar ner ett spel och sedan när jag klickar upp det igen (knappen mellan ctrl och alt, vet ej vad den heter, den me en windows flagga på) vår granne jobbar me datorer å han va här för ett halvårsedan å försökte ta bort det, det va borta i några dagar men sedan kom den tillbaka -.- (den har plågat oss i ett halvår elr nått) xD nån som vet hur man tar bort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 (redigerat) När jag till e.x sätter igång ett spel så kommer det upp en blå rektangel ruta där det står nåt, å sen står det Press 1: Disable message osv... det kommer up när jag klickar ner ett spel och sedan när jag klickar upp det igen (knappen mellan ctrl och alt, vet ej vad den heter, den me en windows flagga på) vår granne jobbar me datorer å han va här för ett halvårsedan å försökte ta bort det, det va borta i några dagar men sedan kom den tillbaka -.- (den har plågat oss i ett halvår elr nått) xD nån som vet hur man tar bort den? installera om windows Redigerat 1 November 2007 av Aso100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 är tråden död?? synd om den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skater93 Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 X-Knappen på aktivitetshanteraren har försvunnit och det har varit så i typ 1/2 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Dubbelklicka på ramen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 datorn vägrade funka med både gentoo och windows, windows krashade en gång i veckan, och eftersom jag är gamer så blev det adjö till gentoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.