Papegojskit Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 (redigerat) Laddar upp det på Youtube, och kommer troligen att bli accepterad om jag har forstått det här riktigt. EDIT: Nepp, funkar ej. Blir bara "Failed (invalid file format)" Redigerat 29 Oktober 2007 av Squarebutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Det finns alltså inget jag kan gora åt det? Ska jag bara låta det hela vara? Men jag vill gärna ladda upp mina videor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 det är windows movie maker format du måste göra den till te.x .avi via windows movie maker, tryck på "gör till film" eller nått sånt har nästan aldrig använt windows movie maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Multi Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Funkar ju inte bara att byta namn i slutet på filen... Sök typ på google på ".MSWMM to .avi converter" eller nått och leta upp ett porgram som kan göra om dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Har en svag känsla att han driver med er. :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 30 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Hej, jag driver inte med er. Vad får dig att tro det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 men du har gjort en film i windows movie maker du måste gå in i windows move maker för att spara den som .avi du kan itne konvertera den filen (eller jo det kanske går men det är onödigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.