ELF Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Det kan ju även hända för tjejer: http://frageladan.rfsu.se/Answer.asp?sessi...ion=kissn%F6dig Du kan ju göra så att du sitter framför datorn och leker där ett tag. När du är nödig så du knappt kan hålla dig, gå då till toan och gör resten där. Då gör det ju inget om du verkligen skulle vara kissnödig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 1 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 igen som kan besrkiva :P :S? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Min kille säger att det ilar skönt i slutet av ryggraden när han är nära att komma, men det är ju han det. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 (redigerat) Jag säger att det ilar skönt i slutet av långstången när jag är nära att komma, men det är ju jag det. :P Redigerat 1 November 2007 av Squarebutt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 hur känns de va e ditt tips va e de skönaste? mamma jobbar i morgon så ska gå upp tidigt för runk ;)så hur ska de kännas om en utlösnig e pågång? beräta känlsan!Det sprids en skön känsla genom snoppen, vet inte riktigt hur man ska beskriva den. Förresten så har jag en fråga. Är du jävligt pissnödig när du runkar? Om du är dte så kanske du bör testa att runka precis efter att du har pissat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 1 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 gjorde de fatkiskt testa ringa efter jag pisat emn ac så blev jag lika pissi nögidg igen men de som e kosntigt jag tror att de e nåt fel för när jag börjar bli pissii eller känner nåt de e då de e som skönast men sen lik förbannat koommer de piss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Hrm... du, är det gennomskinligt piss som kommer ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Får jag fråga hur gammal du är igentligen? Eftersom spermierna har bildats klart oftast när man är 14-15 år gammal. Är du 13 så får du ha tålamod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 1 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 jag e 14 i januari 15.....de e ej jätte gult men ej helt genomskliligt heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Sperma kommer i olika former och färger. Det kan också variera från fall till fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fotme Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Vad är det som är så kul? Han har ju frågor han vill ha svar på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg