SlimShady Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 (redigerat) Jo, det är så att det inte funkar att avinstallera ett spel. Den lilla rutan som ni kan se på bilden kommer upp. Går det kanske bra om man bara tar bort mappen från hårddisken, eller vad ska ja göra? Den dära filen, Install finns inte över huvudtaget, det är därför den rutan kmr upp men ja fattar inte vrf den försvann o hur.. Redigerat 30 Oktober 2007 av Viper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Ser ut som du tagit bort någon fil som du inte borde tagit bort. Testa om du kan installera och sen avinstallera. Annars får du ju bort lite om du bara tar bort mapparna programmet ligger i. Dock lär det ligga kvar skit i registret om du gör så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 min kompis hade samma problem men han hade inte gjort nånting, vi kollade på en hemsida & många hade samma problem så han fick helt enkelt radera spelets mapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Det är ju inte konstigt att det blir så. Du använder ju Windows Vista :P Allvarligt: Om du tar bort mappen så kommer det ju ligga lite kvar i registret. Om du är säker på saken så är det bara till o söka i registret efter spelet och ta bort det som ligger kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Dra ner CCleaner (rensar bort onödiga filer OCH fixar problem och sånt skit som inte ska finnas i registret) så ska allt funka utmärkt. Vet dock ej hur det blir i Vista :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Ok, tack för svaren. :) Ska ta bort mappen då. <_< Den dära CCleaner, är det ett normalt program? Asså inget olagligt eller fullt me virus o så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Jag har använt CCleaner länge nu och har alldrig haft några problem med det. Ett stilrent och användarvänligt program. Det får 5 fuskare av 5 fuskare av mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Allvarligt: Om du tar bort mappen så kommer det ju ligga lite kvar i registret. Om du är säker på saken så är det bara till o söka i registret efter spelet och ta bort det som ligger kvar. det var WoW och en mod eller nått sa att wow inte rörde registret.. när jag inte fick instalerat det på min vista överförde jag hela spelets mapp via nätvärket & då funkade det, kanske för att det inte rörde registret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Ok, tackar. :D Då skaffar jag det då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 (redigerat) nä ccleaner är inget virus har använt det i typ ett år nu himla bra program. http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ länk om du inte har skaffat det redan. Redigerat 27 November 2007 av mikaelrask Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.