Northwest Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 varje gång jag är ute på internet,så kommer det upp ett fel medelannde hela tiden där det står Intexpl.exe lr nåt har stöt på ett fel och måste avslutas. och om man startar upp det igen så dröjer det ca10 min sen kommer det igen.vad är det som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Jag har 2 saker du kan försöka rätta på, 1,Klicka inte snabbt, lugna ner dig, Vänta tills den laddar, och skynda inte, så kan det bli för mej när jag skyndar mig genom internet. 2, Det kan vara ett virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Eller försök me att ladda ner Firefox. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 jepp vrf tror du det finns såna här smilisar om ff inte är bra? :iluvff: :D http://www.firefox2.com/se/ här är typ en av alla ladda ner ff länkar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Asså, Damp, Det blir ju samma om man använder firefox också, tänk lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Tror inte det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Asså, Damp, Det blir ju samma om man använder firefox också, tänk lite..Ehm, nej? Firefox är äkta grejjer, IE är något som en 3 åring har slängt ihop på en dag. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Händer mej också. Fast inte så ofta längre. FF är bra men det dumma är att den inte sparar hemsidorna man varit inne på... Kan man ändra det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 fire fox och internet explorer är exakt samma skit, 3 saker som är olika max. så jag fattar inte vad alla whinar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Händer ibland för mig också. Men det är när jag stressar internet lite väl mycket. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Händer mej också. Fast inte så ofta längre. FF är bra men det dumma är att den inte sparar hemsidorna man varit inne på... Kan man ändra det ? FF sparar visst det, du menar som typ historik väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Asså, Damp, Det blir ju samma om man använder firefox också, tänk lite.. Filen hette IntExpl.exe - Så jag tvivlar på att den har någonting med Firefox att göra -_- Jag har alltid föredragit IE framför Firefox pågrund av att Firefox var så j*vla segt att starta och tog mycket RAM (Det enda skälet). Nu finns Firefox2 som definitivt är snabbare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.