Krle Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Hej Har formaterar om dator förgår,och idag skulle ja installera min skrivare så såg ja att ja inte kunde hitta cd'n till skrivare. Vad ska ja göra ? Det är en HP PSC 1317 All-in-One. Ja ber er skriv snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Hitta CD:n eller om du ringer HP så kan man kanske beställa en ny..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 gå in på deras hemsida & ladda ner driver till den skriveren, jag tappar bort alla mina cd-skivor då går jag in på leverantörens hemsida & laddar ner driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...ng=sv&cc=se Där har du :) Välj ditt operativsystem så får du se alla programvaror du kan ladda ner för skrivaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 gå in på deras hemsida & ladda ner driver till den skriveren, jag tappar bort alla mina cd-skivor då går jag in på leverantörens hemsida & laddar ner driverSå brukar jag med göra.Jag tappade bort skivan till min mobil XD Gick in på Sony Ericssons hemsida och vips fixat =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Orka säga samma sak som jag redan har sagt.. :S Du nämnde ingenting om att gå in på sidan o tanka drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 1 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Tack killar för hjälp :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 (redigerat) Sesså, alla är nöjda och glada så då spelar det väl ingen roll vem som ägde ut vem (*host*viper*host*) :). Nu tar vi varandra i händerna och så är vi lugna och harmoniska mot varandra hädanefter. Tråden rensad. Redigerat 3 November 2007 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.