Hoppa till innehåll

Vilket Är Ert Sämsta Inköp Av Spel Till Ps2?

Rekommendera inlägg

Gäst GunsNroses
Skrivet (redigerat)

mitt sämsta köp var. seek and destroy. ett spel för 99:- småtöntigt. jag tröttnade på det direkt.

Redigerat av GunsNroses
  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Kessen 1 var absolut inte värt 49:-!

jo..det va ju lite tråkigt ibland. fast det va bra film scener. fast väldigt enformigt.

mitt sämsta köp var. seek and destroy. ett spel för 99:- småtöntigt. jag tröttnade på det direkt.

är du galen, det är ju skit kul :P. har varvat det typ 4 gånger nu. rekomenderar :D

andra världskriget fast alla är fordon.

*oj glömde säga mitt sämsta :P

Final Fantasy X-2..sjukt tråkigt..spelat 1 gång bara. ingen aning om vad det kostade. va nog ta tre betala för 2 erbjudande.*

Redigerat av TheGreatest
Skrivet
Unlimeted saga, det är som pjäser man flyttar runt enda gången man får göra ngt annat än att flytta runt sin pjäs på planen är när man slår en fiende. Riktigt kasst spel.
Skrivet (redigerat)

Final Fantasy X man attackera varsin gång värsta tråkigt fighting system!

de e skit kul och man går inte varsin gång man vår white magic så kan man lära sig haste. och då kan man göra attacker oftare eller så gör man slow. j*vla mongo

vem f*n anmälde mej?!!

Redigerat av Emomilol
Skrivet

Final Fantasy X man attackera varsin gång värsta tråkigt fighting system!

man måste nog gilla den sortens spel för att uppskatta FFX, jag älskar spelet :D

men det största spelmisstaget till ps2 heter harry potter och hemligheternas kammare, så hilmla askasst

• Skapa ny...