Njugen Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 (redigerat) Final Fantasy X-2 måste vara mitt sämsta inköp, den är så fruktansvärt dålig så att det inte är sant. Föregångaren Final Fantasy X var ett mästerverk. Redigerat 22 December 2007 av Hitsugaya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Final Fantasy X man attackera varsin gång värsta tråkigt fighting system! Genren på final fantasy är "rollspel", Och då gör man det. Men jag har nog kommit på ett nytt, tråkigt spel. 4 x 4 evelotuion eller hur man stavar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snowmanxv Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Hm, Headhunter. håller me de sög Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 det sämsta spelet jag har är :meet the robinsson :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Jumanji, typ som ett sällskapspel.. köpte det och Home Alone (home alone är kul) på eb games och fick betala 99 kr typ för allt :lol: billigt men tråkigt! :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg