Gäst NoLifer Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 När kan man köpa GTA IV till Xbox 360 i Europa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 När den kommer ut? Vet inget exakt datum men nån gång i vår tror jag. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 längtar efter det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 De har väl i alla fall sagt år 2008??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Ja, och våren är ju 2008, har hört att det släpps i mars, men kan inte lova något... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 det släpps det första kvartalet 2008, har hört i mars nån gång... 11:e eller 28:onde var det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Vet inte när man kan köpa det, men man kan förhandsboka det nu. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Dom har laggtner nersläppningstiden och fördröjer det. Gtagaming det är för att dom gör spelet till pc och xbox360 tror jag för dom har bara gjort till ps3 än så förvänta er inget i förväg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Hur som helst tror jag knappast att de kommer släppta spelet till PC samma år som PS3 och 360. Vad jag vet så finputtsar de spelet innan releasen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 (redigerat) Jarå man kanske till och med kan resa till Vice city som jag visar här så det tar ju tid att gö spelet eftersom det kommer vara kanske 3 4 gngr större än nått annat GTA Redigerat 7 November 2007 av fimpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Från början skulle det ju släppas nu i November, men dom sköt upp det till April 2008 tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Inget datum planerat men igår kom besked om att det var försenat igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg